بارسلونا رونالد کومان را از جستجوی برای جانشین او مطلع کرده است

به گزارش فوتبال۷۲۴گفته می شود که لاپورتا ، رئیس بارسلونا به رونالد کومان ، سرمربی خود گفته است که باشگاه به دنبال جایگزین او در تابستان است.

مدتی است که آینده کومان در ابهام قرار دارد و گزارش های قبلی حاکی از آن بود که گزینه جایگزینی مناسب پیدا نمی شود. همه چیز کمی مبهم است و دیدار روز سه شنبه لاپورتا و کومان نیز به روشن شدن مسائل کمک نکرده است. طبق گفته TV3 ، لاپورتا با کومان بسیار صمیمی بود ، او در این فصل احترام و تحسین زیادی به خاطر ثابت نگه داشتن تیم دارد ولی اعتراف کرد که آنها واقعاً به دنبال جایگزینی او هستند.

لاپورتا از کومان دو هفته دیگر درخواست کرد تا قبل از بازگشت گزینه های دیگر را بررسی کند تا تصمیم نهایی را به او بدهد – تاکتیکی که رئیس به عنوان تلاشی برای به تأخیر انداختن امر اجتناب ناپذیر می داند – اما اسپورت میگوید که این فقط می تواند هفت یا ده روز باشد.

با این حال ، راب یانسن ، نماینده کومان نیز در این جلسه حضور داشت و به دی تلگراف گفت که او “احساس خوبی” درباره مربی هلندی و فصل آینده دارد ، حتی گفته که کومان می تواند تمدید قرارداد را امضا کند.

 

به نظر می رسد آینده کومان به این بستگی دارد که آیا بارسلونا می تواند جایگزین مناسبی پیدا کند یا خیر. هدف بلند مدت ژاوی با توجه به اهداف دیگر ، از جمله یواخیم لو ، مارسلو گالاردو ، تیری آنری ، روبرتو مارتینز و مربی آکادمی گارسیا پیمینتا ، منتفی شد.

علاقه به مارتینز ، مربی بلژیک ، از آن زمان توسط ESPN گزارش شد ، وی اظهار داشت که مذاکرات با اسپانیایی قبلاً انجام شده است.

همچنین پیشنهادهایی وجود دارد که پپ گواردیولا ، مربی منچسترسیتی در دست بررسی است. موندو دپورتیوو نام مرد سیتی را به عنوان رویای خرید لاپورتا در این تابستان یا شاید برای سال 2022 عنوان کرد – ادعایی که توسط AS نیز تایید شده است.

 

با سختی جستجوی یک جانشین ، بارسلونا با در نظر گرفتن کومان خود را برای فصل آینده آماده می کند و به درخواست های رئیس در بازار نقل و انتقالات گوش می دهد. دو هدف اصلی وی ، ممفیس دیپای از لیون و جورجینیو وینالدوم بازیکن لیورپول ، قبلا توافق کرده اند که در نقل و انتقالات رایگان به این باشگاه بپیوندند.

کمی اوضاع عجیب و غریب است. به نظر می رسد بارسلونا بدون اینکه متعهد نسبت به کومان عمل کند و به نظر می رسد هیچ کس نمی داند که آنها واقعاً در دو هفته آینده چه تصمیمی میگیرند

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید