| | |

مصاحبه کیلور ناواس و پوچتینو قبل از دیدار پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا

به گزارش فوتبال۷۲۴ در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا مرحله ۱/۸ نهایی دور برگشت دو تیم بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن به مصاف هم خواهند رفت
تیم پاریسی در بازی رفت با نتیجه ۴_۱ تیم بارسا را درهم کوبیده است

مائوریتسیو پوچتینو و کیلور ناواس قبل از این دیدار به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند🔻

پوچتینو درباره بازی ۶_۱ لیگ قهرمانان 🔻

برای من ، گذشته تیم از 3 ژانویه برای من شروع می شود. من نمی توانم درباره اتفاقاتی که در گذشته افتاده صحبت کنم

درباره لاپورتا🔻

من به لاپورتا تبریک می گویم ، او شخصی است که من بسیار به او احترام می گذارم. من از زمان مربیگری در اسپانیول با او آشنا شدم. آنچه در فوتبال اهمیت دارد خوش بینی است.

درباره بارسا 🔻

می دانیم که بارسلونا تیم بزرگی است. روش انها با توجه به بازی قطعاً متفاوت است.
شروع مسابقه مهم است. این مربوط به هر دو طرف است. بارسلونا یک تیم عالی ، یک مربی عالی دارد. ما به آنها احترام می گذاریم و می دانیم که این یک مسابقه دشوار خواهد بود.
90 دقیقه برای بازی وقت دارید. و ما باید در آن به خوبی عمل کنیم. برای ما این مسابقه با نتیجه 0-0 آغاز می شود
انجام یک مسابقه مهم بری من است ، زیرا به بازیکنان کمک می کند تا هماهنگی لازم را داشته باشند.
هر تورنمنت متفاوت است. ما نمی توانیم لیگ قهرمانان را با لیگ فرانسه یا جام فرانسه مقایسه کنیم. آنچه مهم است نحوه بازی ماست. بدون شک ، ما در حال بررسی نتایج تیم حریف هستیم و می دانیم که بارسا تیم بزرگی است. اما باید روی خودمان تمرکز کنیم

 

درباره نیمار 🔻

عدم بازی نیمار تصمیمی نیست ، بلکه واقعیتی است که با توجه به شرایط مصدومیتش ، شرایطی به ما تحمیل کرده است. بازی نکردن او ناراحت کننده است ، اما نیمار مشتاقانه کمک می کند تا تیم به اهداف خود برسد. نیمار هنوز برای بهبودی به استراحت نیاز دارد. امیدواریم به زودی آماده شود

آیا انتصاب لاپورتا مانع انتقال مسی به پاریس خواهد شد؟🔻

 

من نمی توانم به این سوال پاسخ دهم زیرا این تخصص من نیست. تنها چیزی که من می دانم این است که ما یک بازی برابر بارسا داریم و کار سختی خواهد بود. چیزهای دیگر مهم نیستند.

مسی به پاریس نقل مکان می کند؟🔻

 

وقتی نیتوانم به این سوال پاسخ دهم ، شما را برای یک فنجان قهوه دعوت می کنم و به شما پاسخ می دهم.

الساندرو فلورنزی🔻

ما شرایط او را ارزیابی خواهیم کرد و سپس قبل از شروع مسابقه تصمیم گیری خواهیم کرد.

مصاحبه ناواس دروازبان پاری سن ژرمن درباره بازی بزگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا 🔻

ما قصد حمله داریم و نیت پیروزی داریم. این ذهنیت تیم است ، خصوصاً در ورزشگاه ما!

آیا رئال مادرید و بارسلونا از سطح پایین تری برخوردار هستند یا تیم های دیگر پیشرفت کرده اند؟🔻

 

وقتی در رئال مادرید بودم ، در مورد رئال مادرید صحبت می کردم. اکنون در پاریس هستم و روی تیم خود تمرکز می کنم. ما تیم بزرگی هستیم و با بارسلونا بازی خواهیم کرد. این چیزی است که مهم است.

درباره مسی🔻

 

این نوعی مسابقه است که به همه انگیزه می دهد و همه در آن شرکت می کنند. ما تلاش خواهیم کرد تا از دادن شرایطی در مسابقه که به آنها کمک کند ، جلوگیری کنیم.بازی مقابل بارسلونا انگیزه بزرگی برای همه بازیکنان است. تلاش خواهم کرد تا آخرین لحظه از این مسابقه لذت ببرم.
ما روی مسابقه متمرکز هستیم ، 100 درصد انگیزه داریم. ما درمورد آرزوی خود برای پیروزی در این مسابقه و ورود به مرحله بعدی واضح هستیم.ما برای همه شرایط آماده هستیم و معتقدم می توانیم نتیجه خوبی بگیریم.من فکر می کنم ما یک بازی عالی در خانه داشتیم و می دانیم که چقدر سختی کشیدیم. با بازیکنان بزرگی که در اختیار داریم ، می توانیم نتیجه عالی بگیریم.ما به اندازه کافی هوشمند هستیم که می دانیم بارسلونا یک باشگاه خطرناک است. به ما اعتماد کنید

– نبودن نیمار🔻

 

ما می خواهیم همه تیم آماده باشند. اما گاهی اوقات این شرایط اتفاق می افتد. بازیکنان دیگری داریم که می توانند تفاوت ایجاد کنند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید