کلوپ آژاکس
| | |

چالش قهرمان لیگ برتر انگلیس در فصل گذشته کسب سهمیه لیگ قهرمانان در این فصل است

به گزارش فوتبال724 سرمربی قرمز‌ها می داند که تیمش در این فصل در لیگ برتر نمی تواند به جمع چهار تیم برتر برسد

یورگن کلوپ اعتراف می کند در صورت عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا ، جذب بازیکنان در این تابستان دشوارتر می شود.

قرمزها ، قهرمان اروپا در سال 2019 و قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ، می دانند که این بار در نبردی برای رسیدن به پایان فصل و حضور در چهار تیم برتر قرار دارند.

لیورپول در حالی به مصاف با چلسی در آنفیلد می رود که در رده ششم جدول قرار دارد و شکست مقابل شاگردان توماس توخل باعث می شود چهار امتیاز با جایگاه لیگ قهرمانان فاصله داشته باشد.

 

با این وجود یک پیروزی آنها را بالاتر از وستهام و به مکان نهایی صعود می رساند.

 

کلوپ  به خبرنگاران گفت:🔻

“دلیل اصلی صعود به لیگ قهرمانان همیشه موارد مالی است. این یک رقابت عالی برای بازی است اما برای باشگاه در مورد [امور مالی] است.

“مطمئناً ، شما می خواهید برخی از بازیکنان را هیجان زده کنید. در ابتدای کار ما با برخی بازیکنان صحبت کردیم،آنها از باشگاههایی که در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کردند پیشنهاداتی داشتند و صحبت اینگونه بود: “خوب ، ببخشید ، ما فقط می توانیم لیگ اروپا را ارائه دهیم!”

“اما جدا از آن همیشه در مورد امور مالی است. من می گویم امسال هیچ تفاوتی وجود ندارد. امیدوارم مردم هنوز ببینند که ما نهایت تلاش خود را می کنیم و همه چیز را برای تحقق آن امتحان می کنیم ، اما خواهیم دید که فصل چگونه به پایان خواهد رسید

“این طور نیست که صاحبان خانه به من زنگ بزنند و بکوید” اگر شما جواز حضور در لیگ قهرمانان را ندارید ، این اتفاق می افتد (اخراج)”، زیرا همه ما با هم هستیم. همه ما شرایط را درک می کنیم. آنها می دانند که ما کاملاً همه چیز را امتحان می کنیم تا دوباره به لیگ قهرمانان صعود کنیم ، واضح است. “

لیورپول در تابستان چه کاری انجام خواهد داد؟

در مورد برنامه های نقل و انتقالات لیورپول ، عدم اطمینان زیادی وجود دارد ، با این وجود اثرات ویروس کرونا در جهان فوتبال هنوز احساس می شود.

در ماه ژانویه ، عدم تمایل قرمزها به هزینه های زیاد مشاهده شد ، زمانی که آنها تصمیم گرفتند یک مدافع میانی سطح بالا جذب نکنند ، در عوض اطمینان از جذب بن دیویس با پرداخت هزینه ای ناچیز از پرستون و گرفتن اوزان کاباک از شالکه را انجام دادند

اینکه آیا این قرارداد قرضی در تابستان دائمی شده است یا خیر ، باید منتظر ماند. لیورپول برای انجام این کار باید حدود 15 میلیون پوند (18 میلیون یورو) بپردازد و مطمئناً برای جلوگیری از تکرار این فصل نیاز به جذب یک مدافع میانی دارند

اگر طبق انتظار جینی وینالدوم با یک انتقال آزاد برورد آنهابه یک هافبک جدید نیز نیاز دارند. فلورین نیوهاوس از بوروسیامونشن‌گلادباخ به شدت با لیورپول در ارتباط است ، در حالی که علاقه به بازیگر درخشان لیون ، هوسم عوار ، و غیره نیز وجود دارد.

پیش بینی می شود که دیووک اوریگی ، ژردان شقیری ، هری ویلسون ، شی اوجو و مارکو گروجیچ همه در دسترس باشند و اگر باشگاه با توجه به مشخصات سنی خط حمله خود به دنبال جذب حداقل یک مهاجم جدید نباشد تعجب آور خواهد بود.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید