فیرپو بارسلونا
| | | | |

بارسلونا فیرپو را 41 میلیون یورو قیمت گذاشت و مارتینز را با 70 میلیون نقد و فیرپو می خواهد

فوتبال724– بارسلونا مطمئن است که می تواند تابستان مهاجم اینتر لاوتارو مارتینز را با گنجاندن جونیور فیرپو در قرارداد جذب کند.

این مطابق صفحه اول روز جمعه ال موندو دپورتیوو است که ادعا می کند که بلوگرانا معتقد است که این بازیکن 41 میلیون یورو ارزش دارد، به این معنی که افزودن فیرپو در قرارداد خرید لاوتارو مارتینز توسط بارسلونا کاهش قابل توجهی در هزینه مورد نیاز برای جذب مهاجم آرژانتینی خواهد داشت.

لاوتارو مارتینز بند آزادسازی 111 میلیون یورویی را در قراردادش با اینترمیلان دارد و هدف اصلی نقل و انتقالاتی بارسلونا در تابستان امسال است، اما آنها نمی توانند این بند را پرداخت کنند و باید بازیکنانی را در این قرارداد قرار دهند تا امکان این انتقال ممکن شود.

ایوان راکیتیچ، آرتورو ویدال، نلسون سمدو و ژان کلر تودیبو از دیگر بازیکنان بلوگرانا هستند که قبلاً با انتقال به سمت نراتزوری پیوند خورده بودند، اما مبادله بازیکنان به دلیل اضافه شدن به بخشی از مذاکرات بازیکنان دیگر، بسیار مشکل است.

فیرپو در 16 مسابقه برای کاتالان ها در این فصل حضور پیدا کرده است، اما همچنان به عنوان ذخیره جوردی آلبا در این باشگاه است.

این بازیکن اهل دومینیکن نتوانست ارنستو والورده و جانشین وی کیکه ستین را متقاعد کند که وی شایسته بازی در ترکیب اصلی تیم است.

فیرپو تابستان گذشته از رئال بتیس به بلوگرانا پیوست اما یک گزارش اخیر در داریو اسپرت نشان می دهد که او می تواند امسال اجازه خروج از نیوکمپ را داشته باشد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید