بارنز کلوپ
| | |

بارنز : هواداران باید از باشگاه حمایت کنند و نه بازیکنان، کلوپ جلوی بازیکن سالاری را می گیرد

فوتبال724– جان بارنز معتقد است کلوپ جلوی بازیکن سالاری را می گیرد. هر باشگاهی یک مرکز فروش بازیکن در فوتبال مدرن است. باشگاهی مانند بارسلونا مجبور شد نیمار را بفروشد، جان بارنز اسطوره لیورپول در مصاحبه با WION گفت:

آنچه امروز فوتبالیست ها را به خود جلب می کند، دستمزدی است که می خواهند دریافت کنند. هرکسی که بازیکن باشد، خواه سادیو‌ مانه باشد یا صلاح، اگر به هر کسی یک باشگاه یک میلیون پوند در هفته پیشنهاد کند، آنها بدون توجه به کیفیت یا جایگاه خود به آن تیم می پیوندند، این واقعیت فوتبال مدرن است.

ما بازیکنان خارق العاده زیادی در لیورپول داشتیم که از دست دادیم. فرناندو تورس، لوئیس سوارز، فیلیپه کوتینیو. بسیار عالی است که لیورپول به دلیل موفقیت در زمین اکنون مشکل کمتری در این زمینه دارد، اما در نهایت بازیکنان می آیند و می روند.

جامها در قفسه باشگاه تمایل بازیکن به ماندن را بیشتر می کند، اما این امر ضمانتی برای ماندن همیشگی ایجاد نمی کند.

بارنز معتقد است که کلوپ می تواند بازیکنان را تحت کنترل خود نگه دارد، هرچند به دلیل عدم ثبات همیشگی باشگاه ممکن است مجبور به فروش هم باشند، و البته کلوپ آماده است تا آنها را در زمان مناسب انجام دهد، همانطور که او با کوتینیو انجام داد.

او‌می‌گوید:

من همیشه به هواداران می گویم که از این باشگاه حمایت کنند و نه بازیکنان. یک بازیکن نباید مجبور شود در باشگاه بر خلاف میل خودش بماند، زیرا این باعث می شود بازیکن احساس قدرت بیشتری نسبت به این باشگاه داشته باشد و از این رو باعث می شود تا وی نسبت به عملکردهای خود در زمین کمتر پاسخگو باشد.

نکته خوب این است که من می توانم تضمین کنم که چنین شرایطی تحت مربیگری کلوپ بوجود نمی آید، آنهم به دلیل کنترل او بر بازیکنان و باشگاه است. بازیکنان می دانند که نمی توانند قدرت بیشتری نسبت به او بدست بیاورند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید