|

باشگاه بایرن به فلیک پیشنهاد تمدید قراردادی ارائه نکرده است

به گزارش فوتبال 724، به نقل از بیلد، باشگاه بایرن هنوز به فلیک پیشنهاد تمدید قراردادی ارائه نکرده است‌. عملکرد خوب فلیک باعث شده که چندين باشگاه به وی علاقه مند شوند.
هانسی فلیک از این که بایرن میخواهد تا پایان فصل صبر کند و بعد با وی درمورد تمدید قرارداد صحبت کند، خوشحال نیست. درصورتی که فلیک مقابل چلسی عملکرد قانع کننده ای ارائه دهد مذاکرات بر سر تمدید قرارداد صورت خواهد گرفت.
فلیک دیگر نمی‌خواهد به عنوان یک کمک مربی شناخته شود؛ وی می‌خواهد به عنوان سرمربی ادامه کار دهد. مدیران بایرن میخواهند تا سه ماه آینده صبر کنند و ان موقع درمورد فلیک تصميم بگیرد. این موضوع سبب این میشود که فلیک برای موفقیت انگیزه های لازم را داشته باشد.

پس از آنکه فلیک به صورت رسانه ای درخواست جذب بازیکن نمود رابطه میان او و حسن صالحیمیدزیچ پرتنش شد. با وجود اینکه صالحیمیدزیچ گفت همه چیز خوب این اما او این رفتار فلیک را فراموش نکرده است.

از طرفی دیگر هربرت هاینر و کارل هاینس رومینگه درحال حاضر علاقه ای به تمدید قرارداد با فلیک ندارند. آنها می‌خواهند تا پایان فصل صبر کنند و عملکرد فلیک را در لیگ قهرمانان و عناوین کسب شده ارزیابی کنند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید