برونو فرناندز 🔻 🔹سه گل زدن خوشحالم ‌می‌کند ولی پیروزی با کلین‌شیت بهترین است 🔹بازی با لیدزیونایتد جذاب‌ترین بازی تا به امروز برای من بوده است

به گزارش فوتبال۷۲۴ برونو فرناندز بعد از چند بازی‌درخشان مصاحبه‌ای با وب‌سایت رسمی تیم منچستریونایتد انجام داد

او در ابتدا گفت🔻

“همانطور که قبلاً گفتم ، فکر می کنم وقتی در تیمی مانند منچستر یونایتد بازی می کنید کار آسانی است زیرا بازیکنان خوب زیادی در کنار شما هستند. آنها به شما کمک می کنند تا بهتر شوید و در اینجا من نیز به آنها کمک می کنم تا بهتر شوند.

فرناندز درباره آمار‌خودش گفت🔻

بله ، آمار من واقعاً خوب است ، اما در حال حاضر باید شروع به بهبود کنم. از این به بعد همه چیز برایم دشوارتر خواهد شد و منظورم مشکلات روز به روز و مسابقه بعد از مسابقه است ، زیرا حریفان من را بهتر می شناسند.
من واقعاً خوشحالم که چنین آماری دارم ، اما می خواهم بهتر و بهتر شوم تا اعداد به رشد خود ادامه دهند. من می خواهم این فصل لیگ برتر را به پایان برسانم تا بیشتر از بازی های انجام شده گل و پاس گل داشته باشم. این میتواند خوب باشد”.

در مورد دیدار برابر لیدز یونایتد و آیا این جذاب ترین بازی در دوران حرفه ای شما بود🔻

“من فکر می کنم بله ، مطمئنا. وقتی خیلی گل می زنی خوشحال می شوی. اما خوشحال نیستیم که 2 گل دریافت کردیم. ما می خواهیم بیشتر با کلین‌شیت بازی کنیم.

او درباره تیم گفت 🔻

ما می خواهیم بهترین ویژگی های خود را نشان دهیم ، اما مهمترین چیز برای ما ، برای تیم ، پیروزی است. ما می دانیم که هواداران می خواهند گل ها ، مهارت ها ، برخی از چیزهای جادویی را ببینند ، اما مهمترین چیز برای ما و آنچه که باید در ابتدا فکر کنیم ، پیروزی است.
ما می خواهیم هواداران را شاد کنیم تا فردای آن روز سر کار بروند و با سه امتیاز خوشحال شوند. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید