|

برگرفته از کتاب Bayern Insider : نه قاطع بایرن به یونایتد ،وقتی مولر فروشی نبود!

با گزارش فوتبال۷۲۴ داستان امروز از کتاب Bayern Insider نوشته کریستین فالک سردبیر نشریه بیلد آلمان ، به سال های 2014-2015 برمی گردد

 

زمانی که توماس مولر نزدیک بود به منچستریونایتد بپیوندد. لوئیس فن خال (سرمربی وقت یونایتد) چندین بار با مولر تماس گرفت و به او گفت که واقعاً او را در منچستر می خواهد

یونایتد مایل بود به مولر دستمزد هنگفتی معادل 20 میلیون یورو در سال و به بایرن مبلغ بیش از 100 میلیون یورو پرداخت کند. در ماه اوت، همه چیز بسیار پیشرفته شد. یونایتد یک پیشنهاد رسمی 100 میلیون یورویی ارائه کرد که مولر را به گران‌ترین بازیکن تاریخ بوندسلیگا تبدیل می‌کند.

یونایتد یک پاسخ ساده دریافت کرد:
نه! اما این پیشنهاد در جدول باقی ماند. فن خال بعداً به بیلد گفت:

“من سعی کردم مولر را هم در فصل 2014/2015 و هم در فصل 2015/2016 به منچستر بیاورم. در سال 2014 هیئت مدیره اف سی بایرن ثابت قدم بود.”

فنخال ادامه می دهد:

“در سال 2015، اگر همسرش کمی موافق انتقال به خارج از کشور بود، امکان پذیر بود. حداقل این دلیلی بود که توماس به دستیار من، مارسل بوت، که تمام صحبت ها را با او داشت، داد، به همین دلیل بود که انتقال رد شده بود”

توماس مولر سپس در اف سی بایرن ماند و دو بار قرارداد خود را تمدید کرد. انتقال به منچستریونایتد در واقع ممکن بود، اگر لیزا همسر مولر مایل به مهاجرت به خارج از کشور بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید