| | |

تباس : cvc اسپانیا را ۲۰ سال جلو می‌اندازد،فاتی و وینسینیوس ستارگان بزرگ آینده هستند

به گزارش فوتبال۷۲۴ تباس رئیس لالیگا بعد از برگذاری دیدار حساس بین دو تیم بارسا و رئال درباره بازی الکلاسیکو در عربستان صحبت کرد و از وینسینیوس تقدیر گفت و گفت مطمئن بوده که او نقطه‌ اوج خود را نشان می‌دهد

تباس گفت:🔻

 

“او نه تنها برای بازی در بالاترین رده بلکه در رئال مادرید، یکی از بهترین تیم ها، بلوغ لازم را به دست آورده است. این من را شگفت زده نکرده است.”
تکاملی که او از فصل گذشته داشت، مشخص بود که وینیسیوس جونیور برزیلی در نقطه‌ای منفجر می‌شود»

 

رئیس لالیگا اطمینان داد که از عملکرد وینیسیوس که در این فصل با پانزده گل در 27 بازی به تعیین‌کننده‌ترین بازیکن رئال مادرید تبدیل می‌شود، “شگفتی نکرده است”.

تباس گفت🔻

مردم تعجب می‌کنند، اما با دنبال کردن بازیکن و تحولی که او در فصل گذشته داشت، مشخص شد که او در نقطه‌ای به اوج می‌رسد. “همانطور که گفتم آنسو فاتی، زمانی که او بهبود یابد، مهم خواهد بود. وینیسیوس و آنسو دو ستاره بزرگ، دو بازیکن جوان و در دو تیم بزرگ مانند رئال مادرید و بارسلونا هستند.”

خاویر تباس همچنین دیدار نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا که در ریاض (عربستان سعودی) بین رئال مادرید و بارسلونا برگزار شد را تحلیل کرد. 🔻

” فوتبالی که بارسلونا ارائه کرد فوق العاده بود. فقط دیدن موقعیت دفاعی در بازی، به خصوص در نیمه دوم، شیوه بازی را مشخص کرد. نمی دانم که آیا همیشه اینطور خواهد بود یا نه، اما بسیار هیجان انگیز است.

تباس در ادامه گفت: 🔻

بارسلونا دیروز نشان داد که با دو نوع نگاه متفاوت به فوتبال، پیشنهادی که ارائه کرد بسیار جالب است. شش تغییر ایجاد کرد و اینکه می تواند شش بازیکن را تغییر دهد، چیزهای زیادی را می گوید.”

 

از تباس درباره پروژه لالیگا سوال شد ،او به توضیح وضعیت مالی لالیگا و تزریق سرمایه cvc به این لیگ توضیحاتی داد

رئیس لالیگا، خاویر تباس، اطمینان داد که توافق با صندوق سرمایه‌گذاری CVC و کمک 2000 میلیون یورویی به باشگاه‌ها “به فوتبال اسپانیا اجازه می‌دهد تا 20 سال بدون پول قرضی و وام پیشرفت کند.

تباس گفت🔻

 

“این پروژه ای برای رشد است، پروژه ای برای بدهکاری نیست. CVC یکباره 2000 میلیون یورو به باشگاه ها کمک می کند و ما می خواهیم فوتبال اسپانیا را 20 سال بدون پول وام و با جام جهانی 2030 پیشرفت کنیم. گوشه، گفت.
اگر آن مبلغ وارد نشود، صنعت لیگ را به دو باشگاه بزرگ این کشور اختصاص می دهیم.

 

تباس تأکید کرد که باشگاه‌ها تصمیم گرفته‌اند که پول را به‌طور مؤثر توزیع کنند و 75 درصد آن صرف سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها می‌شود، که به بسیاری از آنها اجازه می‌دهد تا در ورزشگاه‌ها و تأسیسات خود بازسازی کنند و در دیجیتالی کردن آنها پیشرفت کنند.

  • با ورود CVC کلوپ ها 30 درصد بیشتر ارزش پیدا میکنند.

تباس در ادامه گفت 🔻

سرمایه‌ها به لالیگا اسپانیا اعتماد دارند. با ورود CVC، ارزش باشگاه‌ها 30 درصد بیشتر است. اگر این پول وارد نشود، صنعت لالیگا را به دو باشگاه بزرگ این کشور اختصاص می‌دهیم. اگر این کار را نکنیم. اگر این کار را انجام ندهیم، آن را کنار می گذاریم. در فرانسه آنها در حال مطالعه گزینه ای مانند این هستند.»

او در انجمنی که در آن کارملو ازپلتا، مدیرعامل Dorna Sports، و فرانسیسکو گومز، مدیر کل Seguros Pelayo نیز شرکت می کنند، صحبت کرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید