توخل کاوانی
| | | | | | |

توخل پیش از بازی برابر منچستریونایتد : کاوانی بهترین گلزن ما بود، دفاع در برابر او دشوار است

فوتبال724– از بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 21-2020 فردا شب منچستریونایتد در برابر پی اس جی قرار می گیرد. توخل در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی در مورد رویارویی با کاوانی صحبت کرد.

اولین بازی احتمالی کاوانی برای منچستریونایتد در برابر باشگاه سابق وی است، اما توخل فکر نمی کند که بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان تحت الشعاع بازگشت کاوانی باشد.

توخل در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با منچستریونایتد گفت:

او بهترین گلزن بود، او بخشی از تاریخ باشگاه ما را نوشت. او قطعاً بازیکن بزرگی است اما داستانی در مورد ادینسون و پی اس جی یا بالعکس نیست.

ما قطعا مراقب خواهیم بود. دفاع در برابر او دشوار است. او می تواند تفاوت ایجاد کند و ما برای او آماده خواهیم شد.

کاوانی به این تیم آورده شده است تا گزینه های تهاجمی دیگری به سولسشائر بدهد اما همچنین امید است که تجربه گسترده و ذهنیت برنده او در رختکن بسیار ارزشمند باشد. توخل از بازیکن سابق خود تمجید کرد.

توخل توضیح داد:

آنها شخصیت بزرگی دارند، مانند بسیاری از بزرگترین بازیکنان، همانند ادینسون. او بسیار مودب، تقریباً کمی خجالتی و سخت کوش است. او تا ثانیه آخر هر تمرین در زمین خواهد بود، کاملا می توانید به او اعتماد کنید. او برای گلها زندگی می کند، برای گلزنی زندگی می کند.

وقتی او گل می زند اعتماد به نفس دارد و یکی از بهترین شماره های 9 فوتبال جهان است. امیدوارم که او نشان دهد، نه فردا، از چهارشنبه به بعد همه شما را متقاعد کند. فردا نیازی به اثبات به من ندارد!

آخرین باری که یونایتد از پارک دو پرنس دیدار کرد، آنها یک پیروزی بی سابقه را به دست آوردند تا پی اس جی را از این رقابت ها کنار بگذارند. و در حالی که بحث های زیادی در مورد شروع ضعیف یونایتد در رقابت های فعلی وجود دارد، آندر هررا  هافبک سابق آنها معتقد است که آنها هنوز هم یک تهدید هستند.

هررا گفت:

فکر می کنم آنها در حال پیشرفت هستند. آنها بازیکنان درستی را به خدمت گرفته اند و می خواهند پیشرفت کنند. من فکر نمی کنم که آنها به عقب بروند، من فکر می کنم که آنها به جلو حرکت می کنند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید