| |

کنفرانس مطبوعاتی هانسی فلیک همراه با یوزوآ کیمیش قبل از بازی با الاهلی در چارچوب مسابقات جام جهانی باشگاهها

Image

جاشوا کیمیش:

«ما بسیار خوشحالیم که فرصت حضور در این تورنمنت و کسب این جام را داریم. ابتدا باید نیمه نهایی را بازی کنیم، که مطمئن هستیم با علاقه در این بازی شرکت خواهیم داشت.»

این سفر ایده آل نبود. دیروز عصر دیروقت رسیدیم. برنامه ریزی شده بود که دیروز تمرین کنیم، اما این کار را نکردیم. امروز صبح کمی تمرین بازسازی و ریکاوری انجام دادیم. با این وجود، باید بتوانیم در بازی فردا پیروز شویم.

من اغلب گفته ام که دوست دارم در پست شماره شش بازی کنم، اما در هرجایی که تیم به من احتیاج دارد بازی می کنم، و این را در فینال یو سی ال دیدید. البته وقتی شخصی مثل آقای رومنیگه از شما تعریف می کند خوشحال می شوید. من می خواهم تایید کنم دو بازی بعدی بازی های خوبی برای هستند.

امیدوارم آنها ما را غافلگیر نکنند. ما می دانیم که آنها تیم قدرتمندی هستند. آنها بایرن مصر هستند و در بسیاری از بازیها شکست نخورده اند. قهرمان لیگ قهرمانان شانس اول قهرمانی در این تورنمنت است. ما می خواهیم بدون دست کم گرفتن تیمی، به این نقش مطابق انتظار عمل کنیم.

جو در تیم خوب است، ما اخیرا دوباره بهتر بازی کرده ایم و پنج بازی متوالی پیروز شده ایم. اما می دانیم که برای پیروزی در این تورنمنت باید بهتر بازی کنیم.

ما شانس بسیار بزرگی برای تاریخ سازی داریم. وقتی صحبت از مرحله نیمه نهایی می شود بسیار با انگیزه هستیم و خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی می افتد.

Image

فلیک :

«ما واقعاً می خواستیم این تورنمنت را بازی کنیم و هدف ما پیروزی در این تورنمنت نیز هست. ما می دانیم که این مسابقات با مقدار زیادی فشار همراه است. اما ما می خواهیم انگیزه داشته باشیم و هدف بزرگی است که فصل برجسته خود را با جام ششم تاجگذاری کنیم.»

 

درمورد الاهلی:

«ما یک بخش تجزیه و تحلیل داریم که حریف را برای ما تجزیه و تحلیل می کند. الاهلی تیمی هستند که می خواهند فوتبال بازی کنند و در حمله بسیار متغیر هستند. آنها همچنین با دفاع کناری شان بسیار حمله می کنند. مربی آنها بسیار تحسین برانگیز است. من خیلی سریع با او آشنا شدم.»

 

در مورد سفر:

مطمئنا بهترین آماده سازی نیست. در نهایت، ما با خیال راحت وارد شدیم و اجازه هیچ بهانه ای را نمی دهیم. امروز صبح آنچه را که برای دیروز برنامه ریزی شده بود، انجام دادیم. بعد از ظهر ما آخرین تمرین را داریم و تیم را برای بازی فردا آماده خواهیم کرد.»

 

آیا تیم امشب اجازه دارد برنامه فوتبال “کاسه بزرگ”[یک جام فوتبال در آمریکا] را تماشا کند[و تا دیر وقت بیدار بمانند]؟

«من امروز در مورد آن صحبت کردم. هر بازیکن مسئول عملکرد خوب است و می داند چگونه باتری های خود را دوباره شارژ کند. من به تیم اعتماد دارم و یک هدف مشترک بزرگ داریم.»

 

بایرن بهترین تیم دنیا است؟

«خوشحالم که توانسته ام در بایرن مونیخ با چنین تیم بزرگی کار کنم. ما می توانیم ببینیم که بهترین تیم جهان پس از مسابقات چه تیمی است. هدف ما این است.

ما پنج جام را به دست آوردیم و با این وجود می توانید بگویید که تیم و تیم مربیگری بیشتر می خواهند. موفقیت یک روند است و همه در آن دخیل هستند. ما ذهنیت بسیار خوبی در تیم داریم.»

 

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید