| |

توضیحاتی درباره درگیر لوکاکو و زلاتان، علت استفاده لوکاکو از عبارت voodoo چه بود؟ جریان انتقال لوکاکو به چلسی و داستان مادر او و یک جادوگر

زلاتان ابراهیموویچ پیام ضد نژادپرستی را در میان جنجال های “voodoo” روملو لوکاکو به اشتراک می گذارد

به دنبال سوالاتی درباره ماهیت توهین هایی که بین زلاتان ایبراهیموویچ و روملو لوکاکو در دربی عصر سه شنبه در میلان انجام شد ، زلاتان ابراهیموویچ ظاهراً به دنبال انکار هرگونه نژادپرستی از سوی خود رفته است.

با برتری 1-0 میلان به لطف گل ابراهیموویچ ، او و لوکاکو در نیمه ی اول با هم درگیر شدند و قبل از اینکه توسط هم تیمی ها از هم جدا شوند ، حرف هایی به یکدیگر زدند و با یکدیگر دیگیر شدند. به دنبال این مورد به هر دو کارت زرد نشان داده شد.

مهاجم سوئدی در ادامه به دنبال خطای دوم با کارت قرمز روبرو می‌شود. اینتر به لطف پنالتی لوکاکو و آخرین ضربه کاتشه اریکسن ، بازی را به عنوان برنده و با نتیجه 2-1 تمام کرد.

در هنگام رویارویی دو مهاجم ، ابراهیموویچ دیده می شود که ظاهراً به لوکاکو می گوید:🔻

“برو الاغ کار خود را انجام بده ، الاغ کوچولو” ، این گمانه زنی‌هایی درباره استفاده از کلمات نژادپرستانه را برانگیخته است

مهاجم میلان روز چهارشنبه با یک پیام واضح ضد نژادپرستی ، در واکنشی واضح به این حادثه ، به رسانه های اجتماعی رفت.

ابراهیموویچ در توییتر خود نوشت:🔻

“در دنیای زلاتان جایی برای نژادپرستی نیست”. “همه ما نژاد یکسانی هستیم – همه ما برابر هستیم! همه ما بازیکنان بهتر از دیگران هستیم.”

سپس این بازیکن 39 ساله با ارسال توییت ویدیویی از صفحه اینستاگرام خود از ژوئن 2020 که کودک نوپای سیاه و سفید را نشان می دهد که به سمت یکدیگر می دود و در آغوش می کشد ،نوشت “ما یکی هستیم”.

در دنیای ZLATAN جایی برای راسیسم نیست.

 

نظر ابراهیموویچ ، اگر واقعاً همان چیزی باشد که وی گفته است ، بسیاری تصور می کنند اشاره به خروج لوکاکو از اورتون در سال 2018 و داستان انتقال قبلش به چلسی است . مهاجم بلژیکی در ماه جولای با هزینه 75 میلیون پوند ، گودیسون پارک را به مقصد اولدترافورد ترک کرد

سهامدار عمده اورتون ، فرهاد مشیری ادعا کرد که لوکاکو فرصت حضور خود در مرسی ساید را در سال ۲۰۱۳ رد کرد زیرا در یک پیام voodoo(یک جادوگر) به او گفته بود به چلسی بپیوندد.

مشیری (از طریق گاردین) گفت: 🔻

“ما به او پیشنهاد بهتر از چلسی را دادیم و نماینده او برای امضای قرارداد به فینچ فارم آمد.” “رابرت [الستون ، مدیر اجرایی اورتون] آنجا بود ، همه چیز سر جایش بود ، چند خبرنگار بیرون بودند ، سپس در جلسه با مادرش تماس گرفت. او گفت كه در آفریقا یا جایی به زیارت رفته و یک وودو دارد(مادر لوکاکو به دیدن جادوگر رفته است) و او این پیام را دریافت کرد که برای پیشرفت به چلسی نیاز دارد. “

لوکاکو که یک کاتولیک شناخته شده بود ، در آن زمان ماجرا را رد کرد ، حتی تهدید کرد که به خاطر اظهارات عجیب و غریب از مشیری شکایت خواهد کرد.

از زمانی که این زوج در فصل 2019/20 به سری A نقل مکان کرده اند ، رقابت بین لوکاکو و ابراهیموویچ در حال جنجال است. آنها درگیر نبرد شماره یک بودن در لیگ ایتالیا شده اند ، هر دو پس از جلسات مختلف بین تیمهای میلان ، در شبکه های اجتماعی خود را “پادشاه” می نامند.

 

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید