توماس توخل از هافبک جوان خود کای هاوترز دفاع می‌کند

به گزارس فوتبال۷۲۴ تومای توخل سرمزبی تیم چلسی بعد از عملکرد درخشان هافبک هم‌وطن خود کای هاورتز در بازی با پورتو ،کریستال پالاس و اتلتیکو در برابر انتقادات از او دفاع و‌حمایت کرد

توماس توخل در مورد کای هاورتز 🔻

“او به سادگی احساسی یا خشمگین نمیشود. بعضی از بچه ها ، احساس می کنید باید برای به دست آوردن حرکت خاص با دیگران بجنگند. او مثل دیگو کاستا نیست. این ساده است.”

“من هرگز نمیخواهم که او تبدیل به همچین شخصیتی شود. بعضی اوقات شما نمی توانید زبان بدن او را بفهمید و اشتباه فکر میکنیپ که او همه توانش را برای بازی نمی دهد. او شخصیت بسیار آرامی است و ما از کیفیت او آگاه هستیم.

“من سطحی را برای او در نظر ندارم که به آن برسد ،او سریع می تواند این کار را انجام دهد. فقط می توانم تکرار کنم که او از منطقه راحتی خود خارج شد و از لورکوزن به لیگ برتر آمد ، او می خواهد خود را به چالش بکشد.”

“او اینجاست و نشان دادن کیفیتش به خودش بستگی دارد. او در حال حاضر عملکرد بسیار خوبی در برابر اورتون و اتلتیکو نشان داده است.”

“برای ما ، او مسابقه سختی مقابل پورتو داشت و سخنرانی برای او بسیار آسانی بود: برو و نشان بده که می توانی بهتر عمل کنی و برای جای خود بجنگی. او یک موقعیت پیدا کرد و این موقعیت را به دست آورد.”

“او می تواند در اتمام کار حتی بی رحم تر باشد زیرا از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. لازم نیست رهبر عاطفی ما باشد زیرا او آن فرد نیست و لازم نیست باشد.

“اما از نظر کنترل توپ ، نگه داشتن آن در موقعیت های دشوار ، دوندگی کم ، قرار گرفتن در موقعیت های بالا و داشتن پایان خوب ، این همان چیزی است که ما می خواهیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید