| | |

مصاحبه یوزوآ کیمیش با وبسایت رسمی بایرن مونیخ

«چون تیم بهتری هستیم، اعتقاد دارم که [از این مرحله] صعود خواهیم کرد. در بازی رفت تیم بهتری بودیم اما متاسفانه نتیجه مطابق با عملکرد نبود. معهذا، من اطمینان دارم که هنوز هم می توانیم در بازی برگشت نتیجه را برگردانیم.

[نه تنها] ذهنیت، بلکه کارایی از عوامل خیلی مهم هستند. ما در بازی رفت از ذهنیت خوبی برخوردار بودیم اما به اندازه کافی کارآمد نبودیم. این بار باید هر دو عامل را اداشته باشیم.

Image

در مورد خط حمله پاریس سنت ژرمن :

«در بازی رفت، آنها سه بار [دروازه ما را] تهدید کردند و سه بار گلزنی کردند. جدا از این، من به خاطر نمی آورم که پاریس موقعیت زیادی داشته باشد. بطور کلی، حمله ما بیشتر مالکانه و موقعیت های بیشتری داشت. اکنون ما باید از این فرصتها استفاده کنیم.»

 

در مورد هدایت تیم مقابل پاریس سنت ژرمن :

«این به تک تک بازیکنان در تیم ما بستگی دارد، نه فقط من. هر بازیکن باید در این بازی به یک رهبر تبدیل شود؛ در آنروز همه باید شخصیت خود را نشان دهند و اعتقاد کامل به خود داشته باشند. و سپس ما وقتی فرصت وجود دارد باید حمله کنیم.»

Image

درباره وضعیت مشابه 3 سال پیش در مادرید :

«من هنوز هم وضعیت مادرید را به خوبی به یاد دارم. ما همچنین در آنجا عملکرد بسیار خوبی ارائه کردیم اما به اندازه کافی کارآمد نبودیم. امیدوارم که از آن بازی درس گرفته باشیم و تا حدی بالغ شده باشیم.

باز هم [می گویم]، ما در این دو بازی تیم بدتری نبودیم اما از پس بازی بر نیامیدیم. این بار در بازی رفت تیم بهتری بودیم اما باختیم. حتی در اینصورت، مساله در مورد خوب بازی کردن است – و پاریس سنت ژرمن این را هم می داند.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید