| | |

تیمو‌ورنر نزدیک‌تر از همیشه به لیورپول

تیمو ورنر در اخرین مصاحبه خود لیورپول را بهترین تیم جهان خطاب قرار داد.

به گزارش فوتبال۷۲۴، به نقل از منابع نزدیک به باشگاه لیورپول، این باشگاه مشغول آماده‌ کردن بسته پیشنهادی رسمی خود برای به خدمت گرفتن تیمو ورنر مهاجم خوش آتیه لایپزیگ المان است.

تیم لایپزیگ با مربی جوان خود، یولیان ناگلزمن روزهای خوبی را سپری می‌کند. برد تاتنهام در خانه حریف، با حداقل اختلاف در تعقیب بایرن‌مونیخ صدر نشین و مهار تیم فلیک با تمام بازیکنهای بزرگش قسمتی از تاریخ نویسی ناگلزمن برای لایپزیگ است.

تیمو ورنر با عملکردی درخشان همچنان سایه به سایه در تعقیب روبرت لواندوفسکی با تجربه و آماده در لیست برترین گلزنان بوندسلیگا است و همچنین جزو ۵نفر بالای جدول کفش طلای امسال است. این روند باعث شده تا یورگن کلوپ بشدت به این بازیکن علاقه پیدا کند. لیورپول تقریبا جای بایرن‌مونیخ را به عنوان مقصد اول تیمو ورنر گرفته است.

ورنر که در‌فصل نقل‌و‌انتقالات زمستانی هیچ سیگنالی از بایرن‌مونیخ دریافت نکرد، حال به فکر رفتن به تیم آماده و تاریخ‌ساز لیورپول است.

از طرف دیگر تیم متمول لایپزیگ هیچ علاقه ای به فروش ورنر ندارد، در فصل قبل یولیان ناگلزمن با پروژه جاه‌طلبانه خود تا حد زیادی نظر ورنر را برای تمدید قرارداد جلب کرد.

باید دید در آینده ورنر کدام یک از تیمهای بزرگ اروپا را انتخاب می‌کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید