|

جدال آنجلوتی و آرتتا در هفته ۲۷ لیگ برتر

انجلوتی مربی کهنه کار و‌موفق اورتون در‌هفته۲۷لیگ برتر میهمان تیم آرسنال و‌مایکل آرتتا جوان است

اورتون به دنبال شروع تاریخ سازی برای خود است و آرتتا برای دریافت سهمیه لیگ قهرمانان یا حداقل لیگ اروپا تلاش می‌کند .رتبه اورتون با ۳۶امتیاز در رتبه دهم‌ جدول است و با این برد می تواند جایگاه خود را برای نزدیک شدن به ۶ تیم بالای جدول کمتر کند. از طرف دیگر آرسنال با ۳۴امتیاز در رتبه ۱۱جدول قرار دارد و مایکل آرتتا تمام تلاش خود را برای به دست آوردن ۳امتیاز این دیدار می‌کند، اردلان مشیری مالک متمول ایرانی اورتون برای تبدیل اورتون‌به تیمی مثل لسترسیتی حاضر به هزینه است و‌برای این منظور، آنجلوتی مربی پرآوازه ایتالیایی را به این تیم آورده است.

آرسنال در 23 بازی اخیر لیگ برتر خانگی خود مقابل اورتون (۱۹پیروزی  ۴مساوی) بعد شکست 2-1 در ژانویه 1996 در هاستوری تحت هدایت بروس ریوچ شکست ناپذیر بوده است.

اورتون در دو بازی اخیر لیگ خود برابر آرسنال ، هر دو در گودیسون پارک کلبن شیت کرده است ، که آخرین بار در مارس 1913 سه بازی پشت سر هم این کار را انجام داده  است.  با این حال ، تافی‌ها در 32 بازی اخیر خود در برابر آرسنال ، فقط یک کلین‌شیت داشته اند.

مقایسه دو تیم در ۱۰ بازی گذشته در تمام تورنومنتها


آرسنال 327 گل در برابر اورتون به ثمر رسانده است  بیش از هر حریف دیگری  در تاریخ لیگ برتر انگلیس.  توپچی ها همچنین نسبت به تیمهای تاپ۵ لیگ برتر برد بیشتری  مقابل تیم اورتون بدست اروده اند (97).

رکورد ۲۳ بازی بدون پیروزی اورتون در برابر آرسنال، رتبه سوم تیم هایی است که اورتون موفق به شکست حریفی نشده است، بعد از ۲۴ بازی برابر چلسی و ۳۵ بازی برابر لیدز یونایتد بین سال های ۱۹۴۶ تا ۲۰۰۱

آرسنال در شش بازی لیگ برتر (۲پیروزی ۴مساوی) شکست نخورده است ، از اوایل  ماه آگوست 2019 چنین رکوردی نداشته است. توپچی ها نیز به دنبال این هستند که ۳کلین‌شیت متوالی در خانه حریف لیگ برتر را برای اولین بار از ماه نوامبر ۲۰۱۷ حفظ کنند. 

مقایسه آماری ترکیب هر دو تیم

اورتون فقط یکی از 11 بازی اخیر لیگ برتر خود (۶پیروزی ۴مساوی) را از دست داده است.  تافی‌ها به دنبال این هستند که برای اولین بار از آوریل سال 2019 سه پیروزی پیاپی لیگ را تضمین کنند ، سومین بازی آن مقابل آرسنال است.

کارلو آنچلوتی ، مربی اورتون ، دو بار در آرسنال در امارات پیروز شده است ، در نوامبر 2009 با چلسی و مارس 2017 با بایرن مونیخ پیروز شده است . تنها مربی‌هایی که موفق به کسب پیروزی در  سه بازی خارج از خانه مقابل توپچی ها در امارات شدند ، الکس فرگوسن (۳) و پپ گواردیولا (۴)هستند. 

۵دیدار اخر هر دو تیم

پیر-امریك آوبامیانگ آرسنال در پست خود در لیگ برتر ، در 37 بازی كه روزهای یکشنبه انجام شده ، 30 گل به ثمر رسانده است ، در مقایسه با 17 گل در 36 بازی در تمام روزهای دیگر هفته.

کالورت لوین ، 11 گل در لیگ برتر این فصل به ثمر رسانده است.  آخرین بازیکن انگلیسی که در یک تورنومنت برای اورتون موفق به کسب امتیاز بیشتر شد ، کوین کمپبل در سالهای ۱۹۹۹-۲۰۰۰ (۱۲گل)بوده است



مقایسه اماری خط حمله ،میانه دفاع و دروازبانهای دو تیم

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید