| |

جزئیاتی درباره فیلم مستند درباره بایرن مونیخ با عنوان “همه یا هیچ چیز: بایرن مونیخ” و صحبتهای کارل هاینتز رومنیگه در همین رابطه

به نقل از بیلد، بایرن رسما تأیید کرد که با همکاری Amazon Prime Video – آمازون پرایم ویدئو مستندی را منتشر خواهد کرد. این مستند نماهایی منحصر به فردی از پشت صحنه های سه گانه تاریخی فصل گذشته ، جام جهانی باشگاههای پیش رو، آموزش ها، گفتگوهای پشت پرده  و…. را به هواداران ارائه می دهد.

Image

این مستند که در پاییز به طور انحصاری از Amazon Prime Video پخش خواهد شد، مردم را به آنچه در تاریخ باشگاه نهفته است نزدیک می کند ، چیزی که همیشه این باشگاه را متمایز کرده است و در آینده نیز ادامه خواهد داد.

جلسات هیئت رئیسه با هربرت هاینر مذاکرات هیات مدیره پیرامون کارل هاینتز رومنیگه اولیور کان و حسن صالیحمیدزیچ  جلسات مجازی و واقعی هواداران، کار تیم پشتیبانی، سنتها و مراسم، حال و آینده باشگاه نیز در این ویدئو نشان داده می شود.

بایرن در همکاری با  یک شرکت تولید فیلم، خودش کار تولید این مستند را انجام می دهد. در کنار سایر موارد، اطلاعات فیلم شامل از فتح سه گانه در 2020 و جوایز بهترینهای فیفا خواهد بود.

Image

باشگاه بایرن مونیخ درمورد اینکه کدام محتوا در انتها وارد این مستند خواهد شد، حرف آخر را خواهد زد.

برخلاف مستندهای منچسترسیتی و تاتنهام ، تمرکز روی مربیانی مانند خوزه مورینیو و پپ گواردیولا نخواهد بود، بلکه تمرکر بر روی تیم و تاریخچه باشگاه خواهد بود.

در حال حاضر شش برای این مستند قسمت درنظر گرفته شده است. مستند بایرن قرار است در پاییز 2021 پخش شود.

Image

کارل هاینتس رومنیگه:

«ما افتخار می کنیم که می توانیم داستان باشگاه بایرن مونیخ را با این مستند تعریف کنیم، زیرا این مستند داستان یک موفقیت بزرگ است – از گذشته سنتی تا امروز با موفقیت بزرگ خود تا آینده بلند پروازانه مان.

بخصوص اکنون که متاسفانه کرونا ما را مجبور به فاصله گرفتن می کند، این مستند فرصتی شگفت انگیز برای هواداران ما است تا آنچه را که در تیم و باشگاه ما می گذرد از نزدیک تجربه کنند.»

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید