| |

صحبتهای کارل-هاینتس رومنیگه در گفتگو با اسکای

کارل هاینتز رومنیگه در مورد بازیکنانی که از تیم جدا می شوند:

«به نظر می رسد زیرکزی به پارما و ریچاردز به هوفنهایم قرض داده می شود. در مورد زیرکزی گزینه خرید 15 میلیون یورو وجود دارد. ریچاردز برمی گردد.

بقیه اعضای تیم می مانند – از جمله کاستا»

 

کارل-هاینتس رومنیگه در مورد اوپامکانو:

«دو باشگاه دیگر به دایوت علاقه مند هستند. ما دیوید آلابا را از دست خواهیم داد. این به بازیکن بستگی دارد و اینکه چقدر سریع می خواهد تصمیم بگیرد.»

رومنیگه در مورد اینکه آیا علاوه بر اوپامنکو نقل و انتقالات بزرگ دیگری نیز وجود خواهد داشت یا خیر:

«کار ما امروز با برنامه های نقل و انتقالات به پایان نمی رسد. اما خواهیم دید که در پایان فصل از نظر اقتصادی اوضاع چگونه به نظر می رسد. همه چیز در زمان کرونا دشوارتر است.»

رومنیگه درباره اوپامکانو:

«اگر باشگاه هایی مانند لیورپول و چلسی به او علاقه مند باشند، این نشان می دهد که این بازیکن از چه ویژگی هایی برخوردار است. او می تواند جایگزین داوید آلابا شود.»

 

رومنیگه درباره آینده بواتنگ:

«هنوز تصمیمی گرفته نشده است. تازه ماه فوریه است، بنابراین هنوز کمی وقت داریم که تصمیم بگیریم. بواتنگ خوب بازی می کند و مربی به او اعتماد دارد. بیایید ببینیم چه اتفاقی می افتد.

 

رومنیگه می گوید ترک کوستا در زمستان هرگز یک گزینه نبود:

«ما هیچ تماسی نداشتیم. ما همیشه می گفتیم که به چهار وینگر احتیاج داریم. ما نمی خواستیم در حال حاضر در مورد تیم تغییر زیادی داشته باشیم، به جز دو بازیکن که بصورت قرضی می روند. به همین دلیل این تیم همانطور که هست باقی می ماند.»

 

رومنیگه:

«دیوید آلابا 99.99٪ باشگاه را ترک می کند. ما به روشی دوستانه از هم جدا خواهیم شد و امیدوارم که دیوید بتواند با بایرن مونیخ و عناوین زیادش خداحافظی کند.»

 

رومنیگه در مورد صالیحمیدزیچ و فلیک:

«ما از هر دوی آنها راضی هستیم، آنها دو شخصیت مستقل هستند. حسن کارش را بخوبی انجام می دهد. هیچ کس در اینجا به هانسی شک نمی کند، او 5 جام کسب کرده است. من برای او کسب جام ششم را در هفته آینده آرزو میکنم.»

 

رومینیگه در مورد آلابا: “او هنوز هم کاملا متعهد به باشگاه بایرن مونیخ است. او یک فرد کاملا جدی و خوبی است که همه ما دوستش داریم. شایسته است با او تا آخرین روز در بایرن رفتار مناسب صورت بگیرد.»

رئال مادرید؟

رومنیگه: «از تاریخ 2 ژانویه، دیوید می تواند با هر کجا که بخواهد قرارداد امضا کند. من نمی دانم با رئال مادرید به توافق می رسد یا خیر. رئال باشگاه بزرگی است. می توانم درک کنم که چرا این باشگاه برای دیوید جالب است.»

رومنیگه درباره تصمیمات نقل و انتقالات در بایرن:

«حسن هر انتقال را با مربی هماهنگ کرد. حرف آخر یک تصمیم توافقی است. هیچ دلیلی برای گلایه در باشگاه بایرن وجود ندارد. ما هنوز در همه مسابقات به جز جام حذفی عملکرد خوبی داریم. ما یک تیم با کیفیت بالا در همه جا هستیم.»

 

رومنیگه درباره فلوریان نویهاوس :

«من نمی خواهم در مورد بازیکنانی صحبت کنم که با باشگاه های دیگر قرارداد دارند.»

 

رومانیگه در مورد بارسلونا و سایر باشگاه هایی که از نظر مالی تقلا می کنند:

«اگر باشگاه بایرن مونیخ به همان اندازه بدهی داشت، من نمی توانستم شب بخوابم. من در مورد بدهی های بارسلونا در هنگام صبحانه مطالعه کردم و نزدیک بود خفه بشوم. اگر بایرن چنین بدهی هایی داشت، من نمی توانستم آرام بخوابم.

اما فکر نمی کنم اتفاقی بیفتد. باشگاهی مانند بارسلونا به دلیل اینکه در منطقه ای مانند کاتالونیا از ارزش بالایی برخوردار است، به آسانی به قعر نمی رود.

اما متاسفم که باشگاه ها ممکنست درگیر چنین بدهی هایی بشوند. به خصوص با توجه به آنچه در بارسلونا یا ایتالیا اتفاق می افتد، که دیگر حتی حقوق ها پرداخت نمی شود، بایرن به عنوان الگویی بوده و هست.

ما از یک سو بر موفقیت های ورزشی و از سوی دیگر بر شرایط اقتصادی پایدار تمرکز داریم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید