جونینیو
| | | | | |

جونینیو بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا، خروجی های لیون در این تابستان را تأیید کرد

فوتبال724– جونینیو مدیر ورزشی لیون تأیید کرد که پس از باخت نیمه نهایی لیگ قهرمانان این باشگاه در برابر بایرن مونیخ، خروجی هایی وجود خواهد داشت، اگرچه او نگران بازیهای لیگ 1 فرانسه نیست.

پس از بردهای خیره کننده در مقابل یوونتوس و منچسترسیتی در مسیری که به جمع چهار تیم نهایی راه پیدا کردند، مبارزات خاطره انگیز لیگ قهرمانان اروپا 2019-20 برای لیون پس از باخت 3-0 مقابل بایرن مونیخ روز چهارشنبه به پایان رسید.

جونینیو گفت:

هدف اکنون ادامه کار بلافاصله در لیگ 1 است.

وی افزود:

هدیه ای وجود ندارد. ما باید کار کنیم. اگر اینگونه ادامه دهیم، به این مسابقه بر می گردیم. وقتی به خوبی دریافت می کنید، هر روز به انگیزه نیاز دارید، ما می خواهیم روی لیگ 1 تمرکز کنیم.

خروجی هایی خواهد بود، اما من نگران نیستم. وقتی بازیکنانی دارید که در این رقابتها خیلی خوب بازی می کنند، مانند موسی و حسام … ما باید همین روحیه را نشان دهیم تا در لیگ آینده دوباره به لیگ قهرمانان برگردیم.

در مورد این مسابقه جونینیو گفت:

همه ما ناراحت هستیم، کار ساده ای نیست. اما ما با سر بالا به بیرون می رویم، من به بازیکنان و کادر فنی افتخار می کنم. ما این را قبول می کنیم.

شما برای پیروزی در تیم مانند این به شانس و کارآیی زیادی نیاز دارید. شاید اگر در ابتدای مسابقه یک یا دو گل به ثمر می رساندیم … من به تیم افتخار می کنم، از هواداران تشکر می کنم برای حمایت فوق العاده آنها، که هر روز احساس کردیم. من برای پاری سن ژرمن آرزوی موفقیت دارم، که آنها به مردم نشان دهند که لیگ 1 آن چیزی نیست که فکر می کنند و این است.

ما خوب کار را شروع کردیم، با دو یا سه شانس، ضربه کارل [توکو اکامبی] به تیر دروازه برخورد کرد. ما باید حداقل یک گل را به ثمر می رساندیم. آنها بین خطوط ما مشکل ایجاد کردند. سخت ترین کار بازی سازی از عقب زمین بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید