| | |

کنفرانس خبری توخل قبل از بازی چلسی و رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱/۲۲

به گزارش فوتبال۷۲۴ توماس توخل پیش از رویارویی چلسی مقابل رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از تماشاگران استمفورد بریج درخواست تشویق بیشتری دارد.

در جریان شکست 4-1 شنبه مقابل برنتفورد جو بر ضد تیم بود و سرمربی تیم از همه کسانی که به بازی اول چهارشنبه شب می آیند خواسته است در “سطح برتر” باشند.
توخل گفت:🔻

“ما کاملا به آن نیاز داریم و باید در زمین بهتر باشیم، ما اولین کسی هستیم که به آن اعتراف می کنیم، اما نیاز داریم که تماشاگران و هواداران بهتر باشند.”
ما به همه در جلو نیاز داریم، این یک مسابقه بزرگ است، یک چهارم نهایی و یک حریف بزرگ است و یک موقعیت بزرگ است.معمولاً در بازی‌های عصر و مسابقات بزرگ در طول فصل که تماشاگران برگشته‌اند، چنین جوهایی داریم، مانند بازی‌های لیگ قهرمانان، از نظر جو و انرژی به ما فشار زیادی آورد و ما به آن در این بازی ها بسیار مهم نیاز داریم.ما آن را در هر بازی خارج از خانه احساس می کنیم، وقتی در تورین، مالمو، سن پترزبورگ و لیل بازی می کنیم این جو بسیار سخت است.
بازی مقابل تماشاگران بسیار سخت تر است و هفته آینده در مادرید با آن روبرو خواهیم شد.”همه باید در سطح بالایی باشند، ما باید اولین کسی باشیم که جرقه را ایجاد می کنیم، اما همه باید فردا آماده حمایت باشند.”

چلسی فصل گذشته در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مجموع 3-1 رئال را شکست داد تا جام را بالای سر ببرد، اما توخل اصرار دارد که آن دیدار هیچ تاثیری بر این دیدار آنها نخواهد داشت.
رئال در این دوره زمانی سرمربی خود را تغییر داد و کارلو آنچلوتی جایگزین زین الدین زیدان شد و باشگاه برنابئو در صدر جدول لالیگا قرار دارد و در مسیر کسب عنوان قهرمانی قرار دارد.
پس از اینکه دیدار فصل گذشته پشت درهای بسته انجام شد، هوادارانی نیز در داخل استمفوردبریج حضور خواهند داشت.
توخل گفت:🔻

فکر می کنم ربطی به بازی فصل گذشته ندارد، من به آن نگاه نکردم. ما به آخرین بازی های رئال نگاه کردیم اما به فصل گذشته نگاه نکردیم.
این انتقام نیست، نکته ای برای اثبات وجود ندارد. به هر حال می‌خواهیم یک نکته را ثابت کنیم و از عملکرد شنبه بهتر عمل کنیم.ما باید به شیوه ای درست بازی کنیم، بدنی و فشرده باشیم. ما بر رئال غلبه کردیم اما ربطی به آماده سازی نداشت. این یک مربی جدید و تیم جدید و با تماشاگران [داخل استمفورد بریج] است.

این مربی آلمانی در پاسخ به این سوال که آیا معتقد است رئال پس از هت تریک قهرمانی در لیگ قهرمانان در اولین دوره حضور زیدان ضعیف شده است، افزود:🔻

حفظ رکورد آنها سخت است، آنها سه بار پیاپی آن را به دست آوردند و این یک تورنمنت غیر قابل باور سخت است. .
آنها به یک تیم مشابه در مدت زمان طولانی اعتماد داشتند، اما طبیعی است که چرخه هایی مانند این در مقطعی تغییر کنند. ما باید بسیار آگاه باشیم که تیم‌هایی با این نوع کیفیت، استعداد و تجربه می‌توانند عملکرد ویژه‌ای داشته باشند.برای ما، این یک موقعیت خاص است و به همین دلیل است که ما بسیار هیجان زده هستیم.
ما می خواهیم چیزی را به خودمان ثابت کنیم، این هدف است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید