مارسلو زیدان
| | |

وقت آن است که زین الدین زیدان به رابطه رومانتیک خود با مارسلو پایان دهد

فوتبال۷۲۴– مارسلو نیازی به معرفی ندارد. این بازیکن برزیلی و شاگرد زیدان پنج بار قهرمان لالیگا، چهار بار قهرمان اروپا، شش بار عضو FIFPro World XI و یک اسطوره بلامنازع رئال مادرید است.

او 13 سال طولانی و موفق را در سانتیاگو برنابئو داشته است، اما همه چیز خوب باید به پایان برسد. برای همه افراد درگیر، هرچه زودتر پایان یابد ، بهتر است.

مارسلو به عنوان بازیکنی که شایسته است از او به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ یاد شود، با ماندن در رئال هیچ لطفی به خود نمی کند و زین الدین زیدان سرمربی تیم با ادامه دادن کار با این بازیکن 32 ساله لطفی به او نمیکند.

زیدان همچنان به حظور مارسلو پافشاری می کند

واقعیت این است که مارسلو دیگر بازیکنی نیست که قبلاً بوده است. سن وی باعث کاهش روند جسمانی و ورزشی او شده است، به این معنی که او در حال حاضر فقط یک گوش‌ هجومی متوسط و یک مدافع پایین رده است که دیگر نمی تواند برای جبران نقص خود به سرعت عمل کند.

مارسلو در 5 حضور خود در این فصل سه بار شکست خورده است. در این سه باخت، رئال با بازی 4 بر 1 مقابل هوسکا، هشت گل دریافت کرده است.

اگر دید خود را گسترده تر کنیم، آمار نگران کننده تر می شود. از زمان بازگشت زیدان به برنابئو در مارس 2019، رئال از 57 بازی خود در لالیگا فقط 9 شکست خورده است. حدس بزنید مارسلو چند بازی را شروع کرده است؟

بله همه ۹ بازی را

اعداد برای خواندن زیبا نیستند بلکه واقعیت را می‌گویند

چیزی که این را حتی غریب تر می کند این است که رئال به وضوح از سقوط مارسلو آگاه است. تنها چند ماه پس از بازگشت زیدان، لوس بلانکوس 47 میلیون پوند به لیون پرداخت کرد تا فرلاند مندی را که آینده این ,sj در برنابئو بود (و هنوز هم در ترکیب دیده نمی شود) به خدمت بگیرد.

مندی در لیگ در اسپانیا شکست ناپذیر است، اما به نوعی نمی تواند یک جایگاه ثابت در ترکیب اصلی زیدان را تثبیت کند. مصدومیت ها در فصل گذشته نقش داشتند، اما امسال مندی برای سه بازی کامل نیمکت نشین شده است.

دیگر هیچ توجیهی به‌ او وجود ندارد. مندی تناسب اندام، سلامت و به ندرت با تیم lلی فرانسه بازی می کند.

دیدیه دشان نیز لوکاس هرناندز و لوکاس دینه را ترجیح می دهد. بنابراین او واقعاً به بازی که زیدان به او نمی دهد نیاز دارد.

مندی قرار است این روزها شروع کننده بازی باشد

تصمیم زیدان برای ادامه کار با مارسلو، که شامل فروش سرخیو رگیلون به تاتنهام نیز بود، نه تنها برای تیم بلکه برای مارسلو به عنوان یک فرد مضر بوده است.

شهرت وی با هر بازی که بازی می کند ضربه ای مضاعف میخورد و بازیکنی که روزگاری به عنوان نماد در این باشگاه از وی یاد می شد اکنون باعث ناامیدی هواداران می شود و اکنون بسیاری از آنها منتظر دیدن او نیستند.

این حس به شما دست می دهد که باشگاه منتظر است قرارداد مارسلو در سال 2022 به پایان برسد تا اجازه خروج رایگان به او بدهد.
“فروش” او اینگونه به نظر می رسد که دیگر او را نمی خواستند ، در حالی که چیزی رومانتیک در مورد قرارداد منقضی شده وجود دارد.

متأسفانه ، هیچ کس نمی تواند آنقدر صبر کند.

در رئال دیگر جایی برای رگیلون نبود

میراث مارسلو فرسوده خواهد شد، رئال بازیهای خود را از دست خواهد داد و حتی ممکن است آینده زیدان را زیر سوال ببرد، برخی از هواداران از انتخاب تیم عجیب او در هفته های اخیر متحیر شده اند.

در حالی که دست های رئیس تا حدودی با مصدومیت و کووید۱۹ برای تعدادی از بازیکنان بسته شده است، هیچ دلیلی برای زیدان برای بازی با مارسلو بیش از مندی وجود ندارد. در باخت 4-1 اخیر با والنسیا، هیچ دلیلی برای شروع ایسکو نسبت تونی کروس وجود نداشت و قطعاً دلیلی برای زیدان وجود نداشت که صبر کند تا آنها 4-1 ببازند و بعد به نیمکت نگاه کند.

زیدان در حال شروع به غرق شدن است

مشکلات زیادی در برنابئو وجود دارد و با تمام احترامی که به یکی از بزرگان بازی های مدرن گذاشته شده، به نظر می رسد همه آنها پیرامون مارسلو می چرخند.

وقت آن است که مارسلو حرکت کند. 13 سال خدمت او هرگز در مادرید فراموش نخواهد شد، اما اگر او بیش از این بماند، فقط ۲سال بازیهای تاسف بار او بیاد می‌ماند، نه ۱۳سال افتخارات.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید