| | |

مصاحبه اولیور گلانسر سرمربی اینتراخت فرانکفورت قبل از بازی با ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲/۲۳ بازی برگشت

الیور گلاسنر، سرمربی آینتراخت فرانکفورت تاکید کرد که با وجود از دست دادن بازیکنان کلیدی، آنها می توانند شکست 2-0 در بازی رفت مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا را جبران کنند.

“آنها یک گگن‌پرسینگ بسیار تهاجمی بازی می کنند.”

بازی برگشت روز چهارشنبه ساعت 20:00 به وقت گرینویچ در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا آغاز می شود.

به دلیل ترس از مشکل جمعیت، بلیط برای هواداران متولد یا ساکن فرانکفورت ممنوع شده است، اگرچه حداقل 400 نفر به هر حال به سمت شهر حرکت می کنند.

الیور گلاسنر گفت:

🎙ما دوست داشتیم هوادارانمان را آنجا داشته باشیم و داشتن انرژی مثبت آنها کمک بزرگی است، اما اکنون باید روی بازی تمرکز کنیم.

گلاسنر در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:

من از سیاست دوری می کنم.

پارتنوپی ها پس از پیروزی در بازی رفت 2-0 در فرانکفورت، یک پای خود را در مرحله یک چهارم نهایی محکم کردند، اما از آنجایی که قانون گل های خارج از خانه لغو شده است، هر پیروزی با اختلاف دو گل باعث وقت اضافه می شود.

الیور گلاسنر در ادامه گفت:

ناپولی یک سبک گگن پرسینگ بسیار تهاجمی بازی می کند و ما باید راهی برای خروج از این شرایط پیدا کنیم. آنها از اشتباهات ما در بازی رفت بهترین استفاده را کردند و همین کار را با آتالانتا در سری آ انجام دادند.”

آینتراخت فرانکفورت بدون راندال کولو موانی تعلیق شده و جسپر لیندستروم مجروح شده سفر را انجام می دهد و این سفر را حتی بیشتر به یک مبارزه سخت تبدیل می کند.

الیور گلاسنر درباره این گفت:

ما به راه حل های دیگری فکر می کنیم. با وجود آن، تیم در تمرینات حس خوبی به من داد و علاوه بر این، بازی رفت را با آن دو در زمین شکست خوردیم.
ما می‌توانیم بلافاصله سه گل بزنیم و سپس منتظر بمانیم، یا برعکس، یا حتی به پنالتی برویم. من نمی خواهم در اینجا بیش از حد خوشبین به نظر برسم، زیرا ناپولی تیم بسیار قدرتمندی است، اما اینها اهداف ما هستند.

ناپولی در تمام فصل تنها سه بازی را باخته است، باخت های اندک 1-0 مقابل لیورپول، اینتر و لاتزیو،و با 18 امتیاز اختلاف در صدر جدول سری آ هستند

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید