| | |

مصاحبه لوچیانو اسپالتی سرمربی ناپولی قبل از بازی با آینتراخت فرانکفورت در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲/۲۳ بازی برگشت

فوتبال۷۲۴ -لوچیانو اسپالتی مطمئن است که ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل آینتراخت فرانکفورت فشاری را احساس نخواهد کرد یا “متکبر” نخواهد شد.

“عبور به مرحله لعد هنوز 50-50 است.”

بازی برگشت روز چهارشنبه ساعت 20:00 به وقت گرینویچ در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا آغاز می شود.

در بازی اول، مقامات محلی هواداران فرانکفورت را از حضور در ورزشگاه مارادونا منع کردند.

با وجود این، اعتقاد بر این است که حدود 400 هوادار از طریق سالرنو، باری و برگامو به سمت ناپل حرکت می کنند.

لوچیانو اسپالتی درباره ممنوعیت ورود هواداران آلمانی گفت:

وقتی صحبت از امنیت عمومی می‌شود، متخصصانی هستند که این ارزیابی‌ها و تصمیم‌ها را می‌گیرند. اگر ترس منطقی وجود دارد که ممکن است اتفاق بدی رخ دهد، درست است که از قبل مداخله کنیم. این ناپولی نیست که این انتخاب را انجام داده است، این ربطی به باشگاه ندارد.

لوچیانو اسپالتی در ادامه گفت

پس از آن، باید طرحی را انتخاب کنید که پیرامون آن سازماندهی شده باشید تا همه حول آن ایده ادغام شوند و در درون آن کار کنند. اگر همه اینها قلب جمعیت پرشوری مانند ما را پر کند، آنگاه همه به خود تغذیه می‌کنند.»

ناپولی به طور سنتی در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی نداشته است، اما این می تواند آنها را به یک هشتم نهایی سوق دهد و آنها را به یکی از شگفتی های شگفت انگیز برای کسب جام تبدیل کند.

لوچیانو اسپالتی درباره صعود گفت

می توانید آن را با اولین فینال فصل مقایسه کنید. این می تواند تصمیم بزرگی برای تیم داشته باشد و ما را در تاریخ این باشگاه قرار دهد. من فکر نمی‌کنم که این بتواند به طرفین فشار بیاورد، زیرا دیده‌ام که آنها در حال حاضر در این اصطلاح با موقعیت‌های مثبت و منفی زیادی برخورد کرده‌اند و هرگز در گرداب هیچ یک از واکنش‌ها غرق نشده‌اند.
“از آنجایی که عملاً فینال است، می خواهم نگرش تیمی را ببینم که گرسنه است و می خواهد نتیجه بگیرد. من آنها را در تمام مدت تمرین دیده ام و هرگز اجازه ندادند سرشان پایین بیاید.اکنون آزمون فراموش کردن آنچه در گذشته اتفاق افتاده و تمرکز بر انجام کار در حال حاضر است. فراموش نکنید که اینتراخت از گروهی که تاتنهام، مارسی و اسپورتینگ را در اختیار داشتند، گذشت. سال گذشته آنها در خارج از خانه مقابل  تیم بارسلونا پیروز شدند که ما را حذف کرد، بنابراین ما برای کاری که الیور گلاسنر انجام می دهد احترام کامل قائل هستیم، می دانیم که سخت خواهد بود.
“برای ما بسیار متکبرانه خواهد بود که فرض کنیم در مرحله بعدی هستیم، این روشی نیست که ما کارها را انجام دهیم. فردا ما به سر، قلب و کمی شانس نیاز داریم.»

آینتراخت فرانکفورت با غیبت مهاجم محروم، راندال کولو موانی و جسپر لیندستروم مصدوم بیشتر آسیب دیده است.
جاکومو راسپادوری حتی روی نیمکت هم ریسک نخواهد کرد، در حالی که اسپالتی تایید کرد که الکس مرت، چاکی لوزانو و کیم مین جائه به طور کامل بهبود یافته اند و می توانند شروع کنند.

لوچیانو اسپالتی در این باره گفت

ما آینتراخت را دست کم نخواهیم گرفت، راهیابی هنوز 50-50 است و باید عملکرد جادویی بازی رفت را تکرار کنیم. این فوق‌العاده بود و تکرار آن کار بدی نیست. اینتراخت چیز متفاوتی را امتحان خواهد کرد، زیرا آنها مجبور هستند، بنابراین ما باید فروتن باشیم و برای هر چیزی آماده باشیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید