فلیک فرایبورگ
| | | |

کنفرانس خبری هانسی فلیک پیش از بازی با فرایبورگ

فوتبال724– بایرن مونیخ پس از مسجل کردن قهرمانی این فصل بوندس لیگا، فردا در جریان هفته 33 به مصاف فرایبورگ می رود. هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

هانسلی فلیک:

دیوید آلابا بازی فردا را به دلیل مشکلات مچ پا از دست می دهد.

فلیک:

ما فردا تغییراتی ایجاد خواهیم کرد. آلبا مدتی است که مشکل مچ پا دارد و فردا استراحت خواهد کرد. پریشیچ پیش از برمن مصدوم بود و گنبری هم کبودی داشت. به نظر می رسد که هر دو فردا غایب باشند. اما ما هنوز هم 24 ساعت وقت داریم و خواهیم دید.

فلیک در مورد بازی فردا با فرایبورگ:

حفظ ریتم بسیار مهم است. بعد از بازی مقابل فرایبورگ یک هفته کامل استراحت داریم. ما با همان شدت به دو بازی بعدی می رویم. ذهنیت تیم این است که می خواهیم این دو بازی را هم برنده شویم.

فلیک در مورد جوانان:

ما تعدادی بازیکن از تیم دوم داریم که می توانیم به آنها تکیه کنیم. فردا در تیم اصلی حضور خواهند داشت.

فلیک در مورد خروجی ها:

ما در حال مذاکره مداوم هستیم. اما هنوز خیلی زود است. ما اکنون سه بازی و سپس یک استراحت کوتاه داریم. سپس لیگ قهرمانان اروپا فرا می رسد. ما امیدواریم که بتوانیم بازی های سی ال را با این تیم انجام دهیم و که بازیکنان قرضی هم می توانند آن زمان در تیم باشند.

 

فلیک در مورد تیاگو:

تیاگو یک بازیکن استثنایی در فوتبال است که می تواند به همه تیمها کمک کند. من دوست دارم او را در اینجا بماند. او این را می داند و باشگاه هم این را می داند. برای دیوید آلابا هم همینطور است. هر دو بازیکنان مهمی برای ما هستند.

فلیک درباره آینده مارتینز:

خاوی در این فصل با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند. وقتی او بازی می کند، همیشه با تمام قلبش بازی می کند و شما می توانید به او اعتماد کنید. تجربه او برای تیم خوب است. او باید تصمیم بگیرد که در ادامه چه کاری انجام دهد. اکنون ما روی بازی آینده تمرکز می کنیم.

لوکاس در ترکیب اولیه برای بازی فردا؟

فلیک:

ما گزینه های مختلفی داریم، هم برای فولبک و هم برای مدافع مرکزی. من تا فردا صبح صبر می کنم و بعد تصمیم می گیرم که در کجا بازی می کند. مشخص است که لوکاس فردا بازی خواهد کرد.

فلیک در مورد ژروم بواتنگ:

در فرم عالی است. دفاع 4 نفره پایه و اساس استحکام دفاعی ما است. اگر یک بازیکن چنین تجربه و کیفیتی داشته باشد، شما به طور طبیعی او را در تیم خود می خواهید.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید