| | |

صحبت‌های سباستین کهل و ادین ترزیچ پس از حذف سویا توسط بوروسیادورتموند

به گزارش فوتبال۷۲۴ ستاره نروژی روز سه شنبه هر دو گل تیمش را به ثمر رساند و آنها در یک بازی نزدیک در یک هشتم نهایی سویا را حدف کردند

پس از اینکه ستاره نروژی تیم خود را با حذف سویا به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرستاد ، ادین ترزیچ ، سرمربی موقت بوروسیا دورتموند از کمک ارلینگ هالند بسیار خوشحال شد.

هالند در روز سه شنبه در تساوی 2-2 هر دو گل تیمش را به ثمر رساند ، این بدان معنا بود که دورتموند در مجموع 5-4 به مرحله بعدی رفت.

ترزیچ پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:🔻

“این بازی عجیبی بود. ما فقط خوشحالیم. احساس خیلی خوبی داریم.” “البته رسیدن به این حد برای ما مسئله ای نیست. اکنون قرار گرفتن در میان 8 تیم برتر اروپا باعث خوشحالی ما می شود. ارلینگ هالند واقعا ستاره است.”

 

پیشرفت در لیگ قهرمانان باعث فراموشی ضعف انها در بوندسلیگا می شود. مجموعه ای از نتایج ضعیف منجر به اخراج لوسین فاور در آغاز سال 2021 شد و ترزیچ به طور موقت تا پایان فصل منصوب شد.

آنها در حال حاضر در رده ششم جدول فوتبال آلمان قرار دارند ، چهار امتیاز پایینتر از سهمیه صعود به لیگ قهرمانان ، اما با حضور هالند در فرم عالی ، هیچ کس جرات نمی کند شانس خود را در خانه یا اروپا با آنها امتحان کند.

 

سباستین کهل در مورد بازی🔻

“در پایان کار فوق العاده دشوار بود. اکنون ما در جمع 8 تیم برتر اروپا هستیم. ما شایسته این هستیم. ارلینگ متأسفانه در اولین تلاش گلزنی نکرد ، اما او جرات بازی دوباره داشت. او در شرایط خوبی است و اکنون بسیار باورنکردنی به ما کمک می کند. من دوست داشتم او گل سوم را بزند ، همه چیز آرام تر خواهد بود. روحیه مبارزه کاملاً کار کرد. ما می دانستیم که امروز تلاش های بیشتری لازم است. ما مقابل یک تیم باتجربه بازی کردیم و شایسته پیروزی بودیم

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید