| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ و لوکاس هرناندز پیش از بازی فردا مقابل ویارئال

لوکاس هرناندز:

«من بازی های ویارئال مقابل یوونتوس را تماشا کردم – مالکیت توپ کمتری داشتند، اما همیشه خطرناک بودند. آنها از نظر دفاعی خوب سازماندهی شده بودند و در دوئل ها جنگنده بودند. ما آنها را دست کم نخواهیم گرفت، اما می خواهیم هر دو بازی مقابل آنها را ببریم.»

 

در مورد بازگشت گورتزکا :

«خوب است که به تیم برگشته. او بازیکن مهم و یک رهبر در تیم است. او در خط میانی به تیم ما خلاقیت و قدرت بدنی می بخشد. همه ما خوشحالیم که او بازگشته است.»

Image

لوکاس در مورد پذیرش مسئولیت بیشتر در این فصل:

«من در حال تطبیق بهتر و بیشتر با تیم هستم. همیشه می خواهم بهترین عملکردم را در زمین انجام دهم. بسیار خوشحالم و اینجا احساس بهتر و بهتری دارم.»

 

درباره ویارئال :

«آنجا استادیوم بزرگی نیست. من قبلا در آنجا بازی کرده‌ام. آنها از همان ابتدا به شما فشار می‌آورند. هواداران موثر خواهند بود. ما باید خونسرد بمانیم. ما می‌دانیم که باید چه کاری انجام دهیم.»

 

درباره اونای امری :

«او مربی بزرگی است. هر جا که رفت موفقیت داشت. ویارئال فصل خوبی را سپری می کند و او در آنجا کارش را فوق العاده انجام می دهد. اما ما هم قوی و با اعتماد به نفس هستیم. ما بلندپرواز هستیم و می خواهیم از این مرحله به دور بعد صعود کنیم.»

Image

درباره هواداران بایرن:

«مهم نیست به کجا سفر کنیم. همیشه هوادارانمان را در کنار خود داریم. فردا بازی مهمی است. هواداران از لحظه اول تا آخر ما را حمایت خواهند کرد. ما هواداران بزرگی داریم و مهم نیست کجا بازی می کنیم. آنها همیشه با ما هستند.»

Image

یولیان ناگلسمن :

«فونزی با ما به ویارئال سفر خواهد کرد. آخرین تست پزشکی او به قدری خوب بود که او شاید از ابتدا بازی کند. اما ما در طول روز تصمیم می گیریم. در اصل، من از قبل ایده فیکس بودنش را در بازی  فردا دارم.

بونا سار مشکل تاندون کشکک دارد. [با پزشکان] در حال بحث در مورد چگونگی ادامه مراحل درمان هستیم. او فردا در دسترس نخواهد بود.»

ویارئال تیمی باتجربه با مربی بسیار باتجربه ای است. دانجوما مهاجم بسیار خطرناکی است که سرعت بالا و حرکات خوبی دارد. آنها مقابل یووه نشان دادند که می توانند کامبک بزنند. ما برای همه چیز آماده ایم و غافلگیر نخواهیم شد.»

 

در مورد تولیسو :

«من در واقع فکر می کردم کوکو مشکلات گوارشی دارد. فقط بعد از بازی متوجه شدم که او دچار کشیدگی شده است. او بدیهی است که او بهم ریخته است. اخیرا مصدومیت های زیادی داشته است. من کاملا می توانم این را درک کنم. او اکنون در فرانسه است و تلاش می کند تا ذهنش را [از مسائل منفی] پاک کند.»

 

در مورد درخواست تجدید نظر فرایبورگ :

«من از کار اینها تعجب نمی کنم، اما [اگر برای من بود] شخصا این کار را نمی کردم. اینطور نیست که آنها در آن چند ثانیه دو گل به ثمر می رساندند. این موضوع اکنون در اختیار دادگاه ورزش است. اما خیال من به اندازه مدیرعامل ( الیور کان ) راحت نیست.»

Image

در مورد ترکیب:

«تکلیف سه پست هنوز مشخص نیست که شامل گنبری و سانه نیز می شود. من هنوز کاملا مطمئن نیستم. سرژ اخیرا فوق العاده بوده است. لروی عملکرد چندان تأثیرگذاری نداشته است، اما او در طول فصل نشان داده است که می تواند به ما کمک کند.»

 

درباره نیانزو :

«من معتقدم که او می تواند بخشی جدایی ناپذیر از دفاع ما در فصل آینده باشد. او یک مدافع بسیار خوب است. گاهی اوقات باید ریسک های کمتری انجام دهد. او دو بار خوب بازی کرده و نامزد برای حضور در ترکیب اصلی بازی فرداست. بازی مقابل او همیشه سخت است.»

 

درباره مورد درخواست تجدید نظر فرایبورگ :

«من در حال حاضر به این موضوع فکر نمی کنم. من روی بازی با #ویارئال تمرکز کرده ام. من قاضی [دادگاه ورزشی] نیستم، اما به نظر من این فقط می تواند به یک تصمیم ختم شود. از نقطه نظر شخصی، من نمی توانم بفهمم چرا فرایبورگ این کار را کرد.

فکر نمی کنم آنها در 18 ثانیه گل می زدند. شخصا این کار را نمی کردم زیرا آنها از اشتباه شخص ثالث برای کسب امتیاز استفاده کردند.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید