| | |

کنفرانس خبری مارکو رزه و ماکس ابرل قبل از بازی فردا مقابل وولفسبورگ

«دنیس زکریا هنوز به تمرینات تیم بازنگشته است. او یک کبودی دردناک روی زانویش دارد. باید ببینیم که او تا روز یکشنبه چقدر بهبود می یابد.»

Image

تونی یانتشکه در ران خود احساس درد داشت، اما او امروز به تمرینات تیمی برگشته است. روکو رایتز تاکنون در تمرینات خوب به نظر رسیده است. توربن موسل در تمرینات قدرتی بازگشت. بقیه تیم آماده هستند.»

Image

«ناامید شدن هواداران پس از شکست در دربی امری طبیعی است. برای ما نیز دردناک بود و ما باید در این آخر هفته عملکرد بهتری داشته باشیم. من همچنان روی سیستم چرخشی خود اصرار دارم، زیرا در پشت هر یک از تصمیمات من دلیلی وجود داشت.»

Image

«باشگاههای برتر وولفسبورگ و آینتراخت_فرانکفورت باشگاههای همسطحی هستند که در این فصل با آنها رقابت می کنیم.»

Image

«ما چاره ای جز اجرای سیستم چرخشی مداوم در تیم نداریم. ما بازی های زیادی پیش رو داریم، از جمله دیدار با تیم هایی که بیشتر از ما استراحت خواهند داشت. مهم است که فشار روی بازیکنان را متعادل کنیم.»

Image

ماکس ابرل مدیر ورزشی مونشن گلادباخ:

«ما دربی را از دست دادیم، اما قبل از آن روی روند خوبی قرار داشتیم. حالا ما با فرم عالی با تیم ولفسبورگ مقابله می کنیم. اما هنوز هم با هدف پیروزی به آنجا سفر می کنیم. ما هنوز در جایگاه خوبی قرار داریم و می خواهیم امتیازات بیشتری را برای بهبود موقعیت خود کسب کنیم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید