دوناروما
| | |

جیجی دوناروما می خواهد شماره 1 جهان بشود

جیانلوئیجی دوناروما می خواهد “بهترینِ جهان” شود و اذعان داشت که او “آدرنالینی” را که دروازه بان میلان بودن به او می دهد دوست دارد.

دروازه بان ملی پوش ایتالیایی در این فصل 10 کلین شیت را در 24 بازی گذشته ثبت کرده است. او در انتظار جاه طلبی های بزرگی است و امیدوار است که بتواند تابستان آینده نیز برای آتزوری در یورو 2020 بدرخشد.

وی به ریوویتیتا اونویچ گفت:

“من یک قهرمانی بزرگ در اروپا می خواهم و بعد می خواهم بهترین دروازه بان جهان شوم. اشتیاق من همیشه در رسیدن به هدف بوده است. آنچه من در مورد این نقش بیشتر دوست دارم آدرنالین است.”

“شما باید به دفاع اعتماد کنید. شما اولین نفری هستید که در تیم به او اعتماد می کنند. شما باید محکم باشید.”

“در آغاز من خجالتی بودم، همه از من بزرگتر بودند. اکنون من یکی از کسانی هستم که مدت طولانی در میلان بوده ام. من می دانم که نقش مهمی دارم. “

اما زندگی همیشه برای دوناروما در سن سیرو آسان نبوده است و اتفاقات جنجالی در مورد وضعیت قرارداد وی باعث ایجاد روابط پرتنش بین او و هواداران روسونری شده است.

دروازه بان جوان اعتراف کرد که این کار “دشوار” است اما ادعا کرده است که هرگز از آنها نمی ترسد.

وی افزود:

“وقتی طرفداران با شما مخالف هستند، بازی کردن دشوار است.”

وی گفت:

“سن سیرو سن سیرو است، اما من هرگز نمی ترسیدم.”

“من می دانستم که کی هستم، می دانستم چه کاری می توانم انجام دهم. ترسی نداشتم. این برای من عادی است. من فکر می کنم این چیزی است که من را در این سطح نگه می دارد.”

“من کارها را انجام می دهم، توپ ها را دفع می کنم، دروازه را نجات می دهم، و به نظر من طبیعی است. و بعد می خواهم فرمان دهم، من از انجام این کار خوشحالم.”

دونارومما فاش کرد که اولین دربی دلا مادونینا در برابر اینتر همیشه بزرگترین خاطره او در پیراهن میلان خواهد بود.

وی گفت:

“این بدون شک مهمترین خاطره است، حتی اگر بازی ها در برابر اینتر به طور کلی مهم باشند.”

“آدرنالین هزار است ، ضربان قلب دو هزار می شود، من می خواهم برنده شوم، می خواهم خوب بازی کنم.”

دوناروما به احتمال فراوان این هفته در برابر جنوا بازی نخواهد کرد و مصدومیت او راه را برای اسمیر بگوویچ باز می کند تا برای اولین بار در ترکیب اولیه میلان قرار بگیرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید