| |

میرابلی: زمان ما مشخص بود مدیر تیم چه کسی است

ماسیمیلیانو میرابلی، مدیر ورزشی سابق میلان، به کنایه در مورد وضعیت فعلی روسونری صحبت کرده است، "وقتی من آنجا بود، می دانستیم که چه کسی مسئول است."

میرابلی بعد از خرید باشگاه توسط لی یونگ هونگ از سیلویو برلوسکونی در آوریل 2017، مدیر ورزشی میلان شد. با این حال میرابلی در تابستان سال 2018 هنگامی که باشگاه به گروه مالی الیوت، پس از عدم بازپرداخت وام 300 میلیون یورویی مالک چینی به این گروه آمریکایی، واگذار شد، از طرف این باشگاه برکنار شد.

میرابلی در گفتگو با کالچیو تودای، سلسله مراتب مدیریت فعلی را در این باشگاه مورد تمسخر قرار داد.

میرابلی گفت:

“وقتی من آنجا بودم، می دانستیم که چه کسی مسئول است.”

“هیچ سردرگمی وجود نداشت و نتایج خوبی گرفتیم. ما به لیگ اروپا رفتیم، به صعود به لیگ قهرمانان اروپا خیلی نزدیک بودیم و در فینال کوپا ایتالیا مقابل یوونتوس بازی کردیم.”

“پشیمانی من این است که به ما وقت کافی داده نشد، امیدوارم که مدیرانی که اکنون سر کار هستند کارهایی را که من شروع کردم ادامه دهند.”

“یک انقلاب جدید اشتباه خواهد بود، شایعات پیرامون باشگاه، تیم را بی ثبات می کنند و به استفانو پیولی اجازه نمی دهد در آرامش کار کند.”

میلان در ژانویه زلاتان ابراهیموویچ را به خدمت گرفت تا شرایط را برای میلان متحول کند.

میرابلی گفت:

“بی تردید ایبرا حتی به جوانانی که او را فقط در آلبوم استیکرهایشان دیده بودند، چیز مهمی را ارائه کرده است.”

“با این حال، من دوست ندارم که این فقط یک اتفاق لحظه ای باشد. وزن کل تیم نمی تواند فقط بر روی شانه های یک بازیکن 38 ساله باشد، ولو اینکه او یک قهرمان باشد. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید