|

داور اسطوره‌ای ایتالیا، جانلوکا پاپارستا انتظار تعلیق جونیت چاکر را دارد

به گزارش فوتبال۷۲۴ جانلوکا پاپارستا ، داور سابق ایتالیایی انتظار دارد که چاکر به دلیل اشتباه در بازی آث‌میلان و اتلتیکو مادرید که می تواند “صعود روسونری بخطر بی‌اندازد” محروم شود.

این داور ترکیه ای پس از اعلام ضربه پنالتی جنجالی دیرهنگام به نفع اتلتیکو مادرید در دیدار مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا مورد توجه قرار گرفت.

توماس لمار قبل از پیر کالولو توپ را در دست گرفت ، بنابراین پنالتی اتلتیکو مادرید باید توسط VAR لغو می شد.

این اتفاق پس از اخراج فرانک کسیه هافبک روسونری با دو کارت زرد در نیمه اول رخ داد.

جانلوکا پاپارستا ، داور سابق ایتالیایی در گفتگو با رادیو TMW گفت که انتظار دارد یوفا علیه چاکر اقدامی انجام دهد.

جانلوکا پاپارستا 🔻

 

🎙”به طور کامل اشتباه بود ، و من امیدوارم برای مدت طولانی توضیح اشتباهات داوری داده شود زیرا ارتباط بسیاری از مشکلات با نام او را از بین می برد. ما هنوز در زمینه جوابگویی داوران ضعیف هستیم.

🎙”من دلایلی را که داور ترکیه ای حتی برای بررسی به VAR مراجعه نکرد ، درک نکردم.

 

جانلوکا پاپارستا ادامه داد:🔻

 

🎙 “هنگامی که یک پنالتی قاطع تعیین می شود ، داور و VAR باید اطمینان حاصل کنند که هیچ نقصی در بازی وجود ندارد.””شما می توانید لمس دست لمار را قبل از لمس توب با دست کالولو مشاهده کنید ، یک لمس عمدی برای دفع توپ بود.
داور باید مداخله می کرد و ضربه پنالتی را تایید نمی کرد. این نتیجه می تواند عدم صعود میلان را به دنبال داشته باشد. “

 

روسونری برای اولین بار در هشت سال گذشته به لیگ قهرمانان بازگشت اما در هر دو بازی ابتدایی خود مقابل لیورپول و اتلتیکو مادرید شکست خورده است.آنها کار سختی برای صعود دارند و این اشتباه داوری چاکر‌میتواند به قیمت حذف نماینده ایتالیا در‌دور‌گروهی تمام شود.این اولین بار نیست که در‌رقابتهای اروپای جونیت چاکر اشتباهات عجیبی را انجام می‌دهد

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید