| |

پیولی بعد از شکست درامانیک آث میلان مقابل اتلتیکومادرید

به گزارش فوتبال۷۲۴ استفانو پیولی خاطرنشان می کند که داور “بهترین شب خود را سپری نکرده است” اما در نهایت عدم تمرکز را در شکست 2-1 تیم میلان 10 نفره مقابل اتلتیکو مادرید دلیل باخت دانست.

روسونری بر بازی تسلط داشت تا اینکه فرانک کسیه در دقیقه 29 کارت زرد نسبتاً سختگیرانه خود را دریافت کرد.

آنها با استقامت قابل توجهی تا قبل گل والی آنتوان گریزمان ادامه دادند ، سپس در وقتهای اضافه لوئیس سوارز یک پنالتی سختگیرانه را گل کرد.

 

“پیولی به Sport Mediaset گفت 🔻

“من فکر نمی کنم داور بهترین شب خود را داشت … ما مجازات شدیم. واضح است که برای 10 نفر مجبور بودیم نوع متفاوتی از مسابقات را انجام دهیم ، بیش از نیم ساعت دوام آوردیم و به هر حال به نتیجه مثبت نزدیک شدیم. این ناامید کننده است ، این بد است.

 

پیولی درباره داوری 🔻

 

این فقط پنالتی و کارت قرمز نبود ، هر تصمیمی 50-50 برای آنها پیش آمد به نفع مادرید سوت زده شد. با کمی تمرکز بیشتر ، مخصوصا روی گل تساوی ، باز هم می توانستیم پیروزی را کسب کنیم. ما چیزی کم نداشتیم ، حیف است. “

درست مانند شکست 3-2 مقابل لیورپول ، دیاولو ثابت کرد که شایسته مرحله لیگ قهرمانان است ، اما به شدت بدشانس بودند و نمی توانستند کار بیشتری انجام دهند.

پیولی 🔻

ما در 11 در مقابل 11 با سرعت ، کیفیت و شدت بسیار خوب بازی کردیم. این باید به ما بفهماند که یک تیم رقابتی هستیم.
“ما همچنین باید متوجه باشیم که رقابتها در سطح بسیار بالا است و برای تمام بازی به تمرکز نیاز داریم. این اواخر روزهای سختی بود ، ما از فردا به آتالانتا فکر می کنیم ، این باخت از نظر جسمی و روحی چیزهای زیادی از ما گرفت. “

لیورپول 5-1 پورتو را شکست داد ، بنابراین میلان با صفر امتیاز در قعر گروه قرار دارد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید