سیمونه اینزاگی
| | | | |

سیمونه اینزاگی : ما امروز مشکل داشتیم، با این بازیکنان نمی توانستیم جلوی میلان مقاومت کنیم

فوتبال724– سیمونه اینزاگی وسعت و مشکلی را که در دیدار لاتزیو و در شکست 3-0 مقابل میلان به همراه داشت، تشریح می کند. “ما هم خوش شانس نبودیم.”

آنها با این باخت هفت امتیاز از یوونتوس عقب افتادند. این هفت امتیاز آنها را از صدرنشین سری آ یوونتوس و رویای اسکودتو دور می کند.

وی گفت:

این شکست در جدول برای ما سنگین است، اما می دانستیم که امروز برخی مشکلات عینی وجود دارد. ما خوش شانس هم نبودیم، همانطور که یک گل با تغییر مسیر توپ خوردیم، یک گل هم با یک پنالتی دیگر که توماس استراکوشا تقریبا نجات داد خوریم.

سرمربی لاتزیو اضافه کرد:

سپس ما دو فرصت داشتیم كه دوباره به بازی برگردیم ولی گل سوم را خوردیم. متأسفانه، من نمی توانم الان تیم را چرخشی بازی دهم، بنابراین انجام چهار بازی در کمتر از دو هفته دشوار می شود.

ما باید منتظر باشیم و برای مسابقه بعدی آماده شویم. ما راه خود را می دانیم و هیچ بازی آسانی برای رها کردن نداریم. ما احتمالاً کوره آ را به دلیل مصدومیت برای بازی بعدی از دست خواهیم داد، باید سعی کنیم کمی چرخشی بازی کنیم، زیرا این بازیکنان اکنون بسیار خسته اند.

سیمونه اینزاگی افزود:

کوره آ چند هفته است که با مشکل ماهیچه ساق پا دست و پنجه نرم می کند. اگر کایسیدو و ایموبیله محروم نمی شدند، او امروز بازی نمی کرد. لوكاس ليوا امروز بعد از تنها 25 دقيقه تمرين، اولين حضور خود را نشان داد. ما فقط صبح امروز تصمیم گرفتیم پس از تست بدنی که او بازی کند.

بابی آدکانی 25 روز بود که بازی نکرده بود. میلینکوویچ ساویچ و کوره آ به من گفتند که آنها احساس خوبی ندارند. در این شرایط بازی مقابل میلان دشوار بود. حتی در این صورت باید فکر کنم که می توانستیم با نتیجه 2-1 دوباره به بازی برگردیم.

سیمونه اینزاگی گفت:

در ابتدا قرار بود لوئیس آلبرتو از كوره آ حمایت كند، اما ما از نظر بدنی كمبود داشتیم و واقعاً نمی توانستیم از این تاكتیك بدون ایموبیله استفاده كنیم. اگر در طول هفته آدکانی را در تمرین داشتیم، احتمالاً با او بازی را شروع می کردم، زیرا او حداقل یک مهاجم هدف است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید