سیلوا سوسیداد
| | | | | |

داوید سیلوا فاش کرد که چرا او سوسیداد را به لاتزیو ترجیح داد

فوتبال724– داوید سیلوا گفته است که سبک بازی رئال سوسیداد و ملاحظات خانوادگی باعث شده وی به جای لاتزیو طرف باسکی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

پس از 10 سال بسیار موفق در منچسترسیتی، سیلوا انگلستان را به عنوان یک بازیکن آزاد ترک کرد و باشگاه های زیادی در سراسر دنیا به جذب وی علاقه نشان دادند.

به نظر می رسید که لاتزیو در موقعیت برتر برای جذب این بازیکن 34 ساله است اما در یک حرکت غیرمنتظره، سیلوا روز دوشنبه با رئال سوسیداد قرارداد دو ساله امضا کرد.

ایگلی تاره مدیر ورزشی لاتزیو گفت:

من درباره انتقال داوید سیلوا به رئال سوسیداد شتیدم. برای او به عنوان بازیکن احترام زیادی قائل هستم، اما به عوان یک انسان نه.

سیلوا در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه جدید خود، دلایل خود در انتخاب بازگشت به لالیگا را پیش از انتقال به سری آ بیان بیان کرد.

سیلوا گفت:

ابراز احساسات هواداران بسیار خوب است. بعد از اعلام، من پیام های بسیاری از ابراز محبت افراد دریافت کرده ام.

من در تمام این مدت پیشنهادات بسیار خوبی داشتم. من تصمیم گرفتم به رئال سوسیداد بپیوندم، زیرا آنها خیلی خوب کارها را انجام می دهند. آنها سبکی دارند که متناسب با بازی من است. من سن سباستین را می شناسم، بسیار زیبا و ساکت است.

خانواده من به تصمیم من ربط داشتند. من بازی های رئال سوسیداد را تماشا کردم و آنها بسیار خوب بازی می کنند. من همچنین از سرمربی اشاره های بسیار خوبی دارم.

ما می توانیم کارهای مهمی انجام دهیم، یک گروه خوب وجود دارد و برای شرایط من بسیار خوب است. این یک چالش بسیار خوب است، من مشتاقانه منتظر شروع آن هستم.

تعطیلات به آرامش بخشیدن به ذهن کمک می کند. امیدوارم که چالش را به خوبی تمام کنیم و من می توانم تلاش خود را برای کمک به باشگاه برای کسب چیزهای مختلف انجام دهم.

جو بسیار خوبی وجود دارد، من قبلاً در استادیوم قدیمی بازی کردم و چمن همیشه دیدنی بود. وقتی با یک باشگاه جدید قرارداد می بندید، می خواهید از نو شروع کنید. اکنون من ذهن خود را استراحت می دهم و سپس با باتری های شارژ شده شروع می کنم.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید