| | |

کنفرانس خبری هانسی فلیک و بنجامین پاوارد قبل از بازی با پاریس سنت ژرم

بنجامین پاوارد:

«ما [با بازیکنان PSG در تیم ملی فرانسه] در مورد این بازی صحبت نکردیم  زیرا بازیهای مهمی داشتیم و متمرکز بازیهای ملی بودیم. از نظر آنها بعد از فینال سال گذشته این بازی یکجوری حکم انتقام است. اما ما آماده هستیم و ما می خواهیم هر دو بازی را ببریم.»

کیلیان امباپه یک بازیکن کلاس جهانی در پی اس جی و تیم ملی است. او دوست من است اما فردا یک حریف خواهد بود. در پی اس جی تعداد زیادی بازیکن خوب دیگر وجود دارد بنابراین ما نباید فقط روی کیلیان تمرکز کنیم.»

Image

در مورد پیوستن اوپامکانو به بایرن در فصل آینده:

«دایوت بازیکن بسیار خوبی است، او این مسئله را در لایپزیگ نشان می دهد و این در دعوت شدنش به تیم ملی نیز نشان داده می شود. البته خوب است که یک فرانسوی دیگری نیز به ما بپیوندد.

 

در مورد انتقال احتمالی فصل آینده به دفاع میانی:

«موقعیت طبیعی من در دفاع وسط است. اما من می توانم در پست دفاع راست هم بازی کنم. در حال حاضر به این موضوع فکر نمی کنم، حتی اگر از بازی در دفاع وسط لذت ببرم. در مورد آن صحبت خواهیم کرد.»

Image

در مورد غیبت لواندوفسکی :

«اوضعیت خیلی تغییر نمی کند. او بهترین مهاجم جهان است، اما ما هنوز بازیکنان بسیار خوبی داریم که می توانند این پست را پر کنند. چوپو در مقابل لایپزیگ خوب بازی کرد. البته دلمان برای لوی تنگ می شود ولی قرار است مثل همیشه بازی کنیم.»

Image

«مارک روكا روز یكشنبه مصدوم شد، بنابراین بازی فردا را از دست خواهد داد. سرژ گنابری گلو درد دارد و احتمالا او نیز در ترکیب نخواهد بود.

فینال سی ال سال گذشته هیچ ارتباطی با این بازی ما ندارد. این یک بازی جدید برابر تیم دیگری است. پاریس یک مربی جدید دارد. ما می خواهیم برنده شویم و به نیمه نهایی برویم.»

 

در مورد اخبار مربوط بر تمدید قرارداد بواتنگ :

«من نمی دانم که آیا باید در مورد همه چیز در رسانه ها اظهارنظر کنم. من نظر خود را در مورد جروم گفتم و همه ویژگی های او را می شناسند و او فصل خوبی را پشت سر می گذراند. ما خواهم دید که آیا این اخبار پیرامون او درست است یا خیر.»

Image

در مورد نیانزو :

«او تقریبا شش ماه در ترکیب نبود. حالا او ده روز تمرین تیمی داشته است. او بازیکن بسیار با استعدادی است. همه ما امیدواریم که او بدون آسیب دیدگی بتواند نشان دهد که چه کیفیتی دارد. من به او اعتماد زیادی دارم که بتواند چنین کند.»

 

درباره چوپو موتینگ :

«چوپو بازیکن مهمی برای ما به عنوان یک بازیکن ذخیره است. او در لایپزیگ ویژگی های خود را نشان داده است. او در تیم مهم است زیرا پسر خوبی است و تیم را کمی متحد می کند. خوشحالیم که او را در اختیار داریم.»

Image

پاوارد به عنوان مدافع میانی در آینده؟

فلیک :

«در حال حاضر او در سمت راست برای ما بازی می کند. من می دانم که او می خواهد در پست دفاع وسط بازی کند و می تواند این کار را انجام دهد. من در بازی مقابل فرایبورگ از او در دفاع میانی استفاده کردم. وقتی می توانی در پستهای مختلف بازی کنی همیشه خوب است.»

در مورد نقاط قوت پاریس سنت ژرمن :

«آنها در دفاع ثبات و یک دروازه بان بسیار خوب و در خط حمله کیفیت بالایی دارند.»

 

در مورد کریستوفر اسکات :

«ما او را به لایپزیگ بردیم زیرا در ترکیب یک پست خالی داشتیم. او سرعت خوبی دارد، بازی او با توپ خوب است و در تمرینات بسیار خوب عمل کرده است. او فردا مقابل پاریس حضور نخواهد داشت اما در بازی آخر هفته در برابر یونیون برلین برمی گردد.»

Image

در مورد ترکیب اصلی بازی فردا:

«من خواهم فهمید اگر کسی برای حضور در ترکیب اولیه به اندازه کافی آماده باشد. بازیکنانی که امروز در زمین تمرین بودند می توانند فردا بازی کنند. گاهی اوقات شما نسبت به ترکیب نیز احساس جرات [ریسک] بالا دارید، بنابراین من می خواهم آن را فعلا باز بگذارم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید