| | |

کنفرانس مطبوعاتی یولیان ناگلسمان سرمربی لایپزیگ

در مورد وردربرمن:

«آخرین بار برمن با یک دفاع شماره چهار بازی کرد، قبل از آن با دفاع شماره سه  – دور بعدی نیز بین دو تا سه امتیاز متناوب است. بنابراین ما واقعا نمی دانیم که آنها چه کاری انجام می دهند زیرا آنها بارها و بارها در تغییرند. آنها تیمی هستند که به صورت فشرده دفاع می کنند. علاوه بر این، در برمن همیشه بسیار احساسی است. حتی اگر تماشاگر در استادیوم نباشد، صدا و شور و هیجان بسیار زیاد است. بنابراین بازی در آنجا همچون رقص زیاد پر هیجان  خواهد بود.»

 

در مورد دوئل بعدی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی:

«تیم برمن مستحق صعود به مرحله نیمه نهایی بود. عجیب است که آخر هفته مقابل آنها بازی کنیم. با توجه به بازی جام حذفی، روز شنبه کاری خارق العاده انجام نمی دهیم تا حریف خود را گیج کنیم. می خواهیم این فصل را یکی از موفق ترین فصلهایی کنیم که لایپزیگ تا به حال بازی کرده است. بنابراین فرصتی برای آزمایش وجود ندارد. ما نباید اجازه دهیم فرصتی سوزانده شود و ما می خواهیم از بازیهای بوندس لیگا برای جلب توجه و تاثیرگذاری استفاده کنیم.»

 

در مورد انگیزه برای برخاستن نهایی در بوندس لیگا [پس از شکست برابر بایرن]:

«این انسانی است که شما برای هضم شکست مقابل بایرن مونیخ به کمی زمان احتیاج دارید. اما همه هشدار دهنده ها و منتقدانی که ادعا می کنند اکنون برای آموزش یک مورد بهتر رخنه ای وجود دارد انگیزه کافی برای ما است. از دست دادن فصل منطقی نیست و من بچه ها را به اندازه کافی می شناسم – آنها روی دور خواهند بود و من این را در تمرین هفتگی دیدم.»

 

در مورد فرم تایلر آدامز :

«تایلر امسال پیشرفت فوق العاده ای کرده است. او بازیکنی با ذهنیت و احساس باورنکردنی است. او یک استعداد و اراده عالی برای گرفتن توپ ها و دویدن در فضاها دارد. امسال او در فوتبال پیشرفت کرده است، کیفیت او در پیدا کردن موقعیت ها بهبود یافتند و دویدن های خوب و عمیق را انجام داده است. البته او هنوز هم می تواند روی تهدید گلزنی خود کار کند، اما تایلر در مقایسه با سال گذشته یک پیشرفت بزرگی داشته و این در زمان بازی او نیز نشان داده شده است.»

 

در مورد وضعیت بازیکنان مصدوم و محروم:

«مارسل هالستنبرگ روز چهارشنبه به تمرین تیم بازگشت و آماده بازی است. یوسف پولسن در آخرین مسابقه از ناحیه عضله آسیب جزئی دید و مقابل وردر برمن در دسترس نخواهد بود. یوسی اخیرا به صورت انفرادی آموزش دیده است. آنجلینو به طور معمول در برابر برمن به ترکیب برمی گردد. این بازیکن اسپانیایی در طول هفته دوباره قسمت هایی از تمرین تیمی را به پایان رساند. دایوت اوپامکانو و نوردی موکیله پنجمین کارت زرد خود را دریافت کردند و در برمن محروم نخواهند شد. کوین کمپل محرومیت کارت زرد خود را پشت سر گذاشته و دوباره واجد شرایط بازی در برمن است.»

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید