مصاحبه مفصل بارتومئو رئیس قبلی تیم بارسلونا در زمینه بارسلونا و اتفاقات آن دوران

به گزارش فوتبال۷۲۴ فصل قبل بعد از رسواییهای متعدد و اتهامات گوناگون بالاخره بارتومئو از سمت ریاست بارسلونا کناره گیری کرد

او در‌جدیدترین مصاحبه خود به مسائل پنهان بسیاری اشاره کرده است

 

بارتومئو در مورد بدهی گفت 🔻

من فکر می کنم برای تأمین مبلغ 1500 میلیون یورو ، باید همه پرسی برگزار شود. همانطور که در سال 2014 اتفاق افتاد.من همیشه گفته ام که مجمع عمومی باشگاه باید تغییر کند. من می خواهم به شما یادآوری کنم که ساندرو راسل سیستم مجمع عمومی را روز به روز تغییر می داد و در روزهای رقابت ظاهر می شد. تعداد شرکت کنندگان در آن زمان به 1000 نفر رسید.

بارتومئو در مورد این مصاحبه گفت 🔻

 

تصمیم گرفتم برای سخنرانی بیرون بیایم زیرا یک سری انتقادات به من و اعضا وجود داشت. اگرچه ترجیح می دهم پس از استعفای خود یک سال دیگر ، اکنون منزوی بمانم.

 

بارتومئو در مورد دفاع از عملکردش گفت 🔻

 

• در دوران من ، ما 22 عنوان و بسیاری عناوین دیگر را در رده های مختلف باشگاه به دست آوردیم. ما بیش از 190 میلیون یورو سود به دست آوردیم ، اما وضعیت پس از آن به دلیل تأثیر همه گیری کوید پیچیده شد. وضعیت مالی قبل از همه گیری توسط اتحادیه اروپا و اتحادیه اروپا تأیید شد.

 

بارتومئو در مورد ناراحتی هواداران گفت 🔻

من عصبانیت مردم را درک می کنم ، اما طبق نظر مجله فوربس ، بارسلونا با ارزش ترین باشگاه جهان است ، ما بزرگترین باشگاه ورزشی قرن هستیم. من عصبانیت مردم را درک می کنم ، اما ما باید همه چیز را در چارچوب زمینه خودش تحلیل کنیم.
ما 190 میلیون یورو سود جمع کردیم ، اما برای پرداخت تمام تعهدات کافی نبود. امسال آنها در مورد 555 میلیون یورو ضرر صحبت می کنند ، اما بخشی از آن برای مقررات قانونی و جبران خسارت کارکنان است.

بارتومئو در مورد اشکالات قانون مالی فوتبال گفت 🔻

سال ها پیش گفتیم که ساختار مجمع عمومی باید اصلاح شود ، اما قانون ورزش باید اصلاح شود. می خواهم اشاره کنم که راسل روز به روز قالب مجمع عمومی را تغییر داد و آن را به شرکای خود از هر طرف پیوند داد و تعداد شرکت کنندگان به هزار نفر رسید
اگر خسارت های کویپ و هزینه های تأمین و نگهداری را کسر کنیم. ضرر واقعی 50 میلیون یورو خواهد بود.

 

بارتومئو در مورد سرمایه‌گذاری در باشگاه گفت 🔻

در هر شرکتی ، هر کسی که سهام دارد ، قادر به افزایش سرمایه است. اما باشگاه بارسلونا نمی تواند این کار را انجام دهد.

بارتومئو در مورد لاماسیا گفت 🔻

 

بلنز کار فوق العاده ای انجام می دهد ، او حرفه ای است اما تنها او نیست ، جوردی رورا و آلتیمایرا بودند که در سطح رده های سنی کار بزرگی در فوتبال انجام دادند و ما اکنون از مزایای آن استفاده می کنیم ، اما آنها دیگر در این تیم نیستند.

 

بارتومئو در مورد خریدها گفت 🔻

رئیس در مورد این موارد تصمیم نمی گیرد ، ابتدا حرفهای مدیریت فنی شنیده می شود ، گاهی اوقات آنها درست می گویند و برخی اشتباه می کنند

 

بارتومئو در مورد اتهامات گفت 🔻

 

آنها می توانند ممیزی یا بازرسی قضایی یا هر چیز دیگری را انجام دهند ، اما من اطمینان می دهم که هیچ کس در هیئت مدیره چیزی از خزانه سرقت نکرده است. مواردی وجود دارد که من با آنها بد رفتار کرده ام؟ ما مطمئناً چنین چیزی داشتیم .. درست است که حقوق ما بسیار بالا بود و این از جانب ما یک خطر بود.

 

بارتومئو در مورد خروج مسی گفت 🔻

 

تصمیم باشگاه برای ترک مسی برای من بسیار بد شد.من برای ماندن مسی خیلی جنگیدم ، در نهایت رفتن او به من صدمه می زند. او به من گفت که می خواهد برود و من به او گفتم کجا می خواهی بروی؟ بگو من نمی دانم. من نمی توانم اجازه دهم مسی برای حریف ما در لیگ قهرمانان بازی کند‌‌.خروج مسی در تابستان تصمیمی است که من شخصاً دوست نداشتم.مسی در 13 سالگی به اینجا آمد ، او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. قرارداد او به پایان رسید و تمدید نشد و به صورت رایگان رفت. او پردرآمدترین بازیکن تیم است ، اما مستحق حقوقش بود. در آن زمان باشگاه می توانست حقوق او را پرداخت کند

 

بارتومئو در مورد والورده وتغییر مربی گفت 🔻

اولین مربی ای که برای جایگزینی والورده با او تماس گرفتیم کومان بود ، ما در ماه دسامبر با او تماس گرفتیم. باكرو شخصي است كه با او تماس گرفته است. اما نماینده او به ما گفت که رونالد روی یورو متمرکز است و نمی تواند ، بنابراین ما با سیتین تماس گرفتیم

ستین خوب نبود ، حقیقت این است که او بسیار بد عمل کرد. پس از اخراج ستین تصمیم گرفتیم به ایده اصلی خود قبل از تابستان بازگردیم: کومان. و این بار گفت بله.

 

بارتومئو در مورد عدم قهرمانی در لیگ گفت 🔻

 

من نمی دانم چگونه فصل گذشته به لیگ نرسیدیم ، نمی دانم چگونه امتیازات بازی گرانادا و لوانته از دست ما فرار کرد.

 

بارتومئو در مورد کومان گفت 🔻

 

من فکر می کنم باید به کومان اعتماد کنیم ، او شخص مناسبی است ، در این فصل می توانیم لیگ و جام را فتح کنیم
کومان با توجه به رختکن که به تازگی نتیجه سختی را تجربه کرده بود ، خوب عمل کرد.

 

بارتومئو در مورد پروژه اسپای گفت 🔻

 

پروژه جدید اسپای همان پروژه ما است با این تفاوت که جعبه های VIP از سطح اول به سطح دوم و سوم منتقل شده اند. این بهترین ورزشگاه جهان خواهد بود ، ورزشگاه بزرگی من هیچ تردیدی ندارم ، این یک پروژه باشگاهی است
منابع مالی این پروژه سه برابر شده است. روشن شدن دلیل افزایش این سرمایه گذاری ها و اینکه این افراد چه کسانی هستند مهم است. من از انجام این پروژه حمایت می کنم ، لازم است ، مجوزها موجود بازبینی شود ، ما فقط باید کار ساختمانی را شروع کنیم.
طبق اعلام شورای شهر بارسلونا و سرویس آتش نشانی ، ورزشگاه ما قابل جمع شدن نیست.حزب وحدت مردمی (CUP ، یک حزب طرفدار استقلال کاتالان) ، توافقنامه های اداری مورد نیاز برای آماده سازی آثار در اطراف نیوکمپ را به چالش کشید ، مجوزهای ساختمانی در ژوئیه 2020 ، در بحبوحه همه گیری ، و تأیید سیاسی پس از این مورد صادر شد. چالش از نظر قانونی رد شد

 

بارتومئو در مورد جذب دمبله گفت 🔻

 

قرارداد با امباپه در دسترس بود ، اما مربیان دمبله را ترجیح دادند زیرا آنها بازیکنی می خواستند که فضای بیشتری در زمین ایجاد کند

بارتومئو در مورد دمبله و‌ کوتینیو گفت 🔻

برخی از بازیکنان با استانداردی هستند که وقتی جذب میشوند آن چیزی که حس میکردیدی را نداشتند و شما هزینه زیادی برای انها پرداخت کردید. اما در فوتبال اتفاقاتی می افتد. وقتی این دو نام را امضا کردیم ، همه کف زدند. کوتینیو به دلیل رفتن اینیستا آمد. او بهترین بازیکن لیگ برتر بود. دمبله به دلیل رفتن نیمار آمد. آمار می گوید قراردادهای ما 50 درصد درست ، 50 درصد اشتباه بود.

بارتومئو در مورد والورده گفت 🔻

جدایی او با توافق با بازیکنان اتفاق افتاد. ما متقاعد شده بودیم که نیاز به تغییر روش آموزش و جستجوی پیشرفته وجود دارد.

 

بارتومئو در مورد گریزمان گفت 🔻

مربیان او را درخواست کردند و اصرار داشتند که با او قرارداد ببندند. آنها او را ضروری می دانستند ، به ویژه با مصدومیت مکرر لوئیس سوارز در آن فصل. او مهاجمی متفاوت ، ستاره ای جهانی و بازیکن تیمی بود.

 

بارتومئو به اشتباهات خودش در زمینهای مختلف اعتراف می‌کند🔻

 

بله من در برخی موارد اشتباه کردم
مثلا عدم ارزیابی وضعیت این تیم پس از شکست مقابل لیورپول.
ما مجبور شدیم یک تغییر کامل ایجاد کنیم.
یا مثلا شش ماه قبل از اخراج والورده هم نیست اخراج او را داشتیم اما در آن زمان ما خارج از باشگاه جمع شدیم و من در آن زمان به بازیکنان گوش دادم ، اما اشتباه کردم❗️، یکی دیگر از اشتباهاتی که من مرتکب شدم ، این بود که با حداکثر ظرفیت اقتصادی پیش از آنکه اپیدمی ناگهان ما را گرفتار کند ، به سراغ خرید رفتم.

بارتومئو درباره مسی میگوید 🔻

 

در ژوئیه 2020 ، من به توافق رسیدم که با مسی دو فصل دیگر تمدید کنم. اما بعد همه چیز خراب شد. باید دلیل آن را از مسی بپرسیم

 

بارتومئو از اینده میگوید🔻

 

می خواهم دوباره در مسابقات باشم
من 12 سال با این باشگاه با لاپورتا ، راسل و بعداً بعنوان رئیس باشگاه زندگی کردم. به عنوان یک هوادار بارسلونا ارزشش را داشت. دوران کوید همه چیز را تغییر داد و این هدیه ای سمی بود.

بارتومئو درباره کمیسیونها 🔻

بگذارید نام بازیکنان را بگویند ، زیرا نرمال 5 .. است. در مورد مالکوم ، این مینگولا بود که این کمیسیون را گرفت.

ماتیوس❓

 

در مورد ماتئوس فرناندز ، من نام تکنسین هایی را که این قرارداد را توصیه کرده اند نمی گویم ، مدیران تصمیم گیرنده معاملات نیستند.

 

بارتومئو درباره تخلف استخدام شرکتهایی برای جو سازی گفت 🔻

 

این درست نیست که ما شرکت هایی را به منظور بی اعتبار کردن بازیکنان باشگاه استخدام کرده ایم. وقتی می دانید که بی گناه هستید ، تنها چیزی که می خواهید این است که زمان روشن شود ، همانطور که در مورد رئیس ساندرو راسل اتفاق افتاد ، که دو سال در بازداشت موقت به سر برد و سپس معلوم شد که بی گناه است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید