|

دولت انگلستان درفکر بازگرداندن تماشاگران به ورزش از اوایل ماه اوت

نخست وزیر انگلیس ، بوریس جانسون ، برنامه هایی را برای هدایت بازگشت هواداران به ورزش از اول اوت “با هدف بازگشایی گسترده تر در پاییز” تأیید كرده است.‌‌

لیگ برتر ماه گذشته با چهره ای بسیار متفاوت از سر گرفته شد ، با تمام بازی هایی که پشت درهای بسته انجام شده تا از خطر شیوع کورناویروس جلوگیری شود.

بازیکنان و کارمندان همه به طور مرتب مورد آزمایش قرار می گیرند و با برگذاری مسابقات هیچ عیب و نقص مهمی رخ نداده است
در حالی که خارج از فوتبال ،فعالیتها در شروف بازگشت به حالت عادی است.

در حالی که رستوران ها و کافه ها دوباره بازگشایی شده اند ، محدودیت ها در ورزش و تئاتر همچنان به دلیل افزایش خطر همراه با تجمع گسترده اجرایی میشود.

اما نخست وزیر با صحبت در کنفرانس مطبوعاتی صبح جمعه ، تأیید کرد که اقداماتی از اول اوت برای آزمایش در ایمنی برای بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها آغاز می شوند.

وی توضیح داد:

از اول اوت ، بازیهای داخل استادیوم را با توجه به موفقیت حاکم ، مجدداً مورد برسی قرار می‌دهیم و ما همچنین می خواهیم اجتماعات بزرگتری را در مکانهایی مانند استادیوم ورزشی ، با هدف بازگشایی گسترده تر در پاییز برگزار کنیم.‌‌از ماه اکتبر قصد داریم مخاطبان را به استادیوم‌ها برگردانیم.
مجدداً این تغییرات باید به شکلی مطمئن با توجه به کوید۱۹ انجام شود و با توجه به نتایج آن زمان

 

فصل لیگ برتر تا پایان ماه ژوئیه به پایان می رسد ، بدین معنی که در بازی های باقیمانده هواداری وجود نخواهد داشت ، اما این باعث می شود فرصت حضور مردم برای فینال جام حذفی فراهم شود.

این بازی در تاریخ 1 اوت به طور مناسب برگزار می شود و با توجه به اهمیت بازی در تاریخ فوتبال انگلیس ، ممکن است این یک نقطه شروع نمادین برای بازگشت هواداران تلقی شود.

این امکان وجود دارد که بازی جام خیریهٔ انگلستان به عنوان یک رویداد آزمایشی دیگر مورد استفاده قرار گیرد ، که قرار است در اول سپتامبر برگزار شود

این بازی در ومبلی برگزار می‌شود و به مسئولین این امکان را می دهد تا اقدامات ایمنی را از نظر راه‌های مسافرتی و کنترل جمعیت ، از جمله ورود خروج در استادیوم آزمایش کنند.

شانس بازگشت هواداران برای فصل جدید لیگ برتر به طور فزاینده ای بالا است و هفته گذشته گزارش شد که در یک گروه کاری ظرفیت 40 درصدی را برای شروع فصل بعد پیشنهاد داده اند.

این به معنی حضور ۲۱۰۰۰نفر در ورزشگاه آنفیلد برای اولین بازی خانگی لیورپول در فصل بعد است

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید