رئیس اتلتیکو
| | | |

رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید: چرا فیفا و یوفا پروتکل های بهداشتی را در تیم های ملی رعایت نمی کنند؟

فوتبال724– انریکه سرزو ، رئیس اتلتیکو مادرید ادعا کرده است که فیفا تیم های ملی را به درستی کنترل نکرده است تا اطمینان حاصل کند که آنها با پروتکل های بهداشتی لازم در مورد کووید19 مطابقت دارند.

لوکاس توریرا و لوئیز سوارز انتظار می رود این هفته پس از آزمایش مثبت در حالی که با اروگوئه بودند، بازی اتلتیکومادرید با بارسلونا را از دست بدهند.

سوارز در مراحل ابتدایی بفصل در فرم خوبی برای تیم دیگو سیمئونه بوده است – در شش بازی ابتدایی خود برای این تیم در لالیگا 5 گل به ثمر رسانده است.

این مهاجم کهنه کار در 9 مسابقه اخیر خود برای باشگاه و کشور هفت گل به ثمر رسانده است، از جمله در بازی اخیر اتلتیکو مادرید – پیروزی 4-0 برابر کادیز

رئیس اتلتیکو آنها در انتقال خشم خود مماشات نکرد. سرزو در اظهاراتی به Diario Sport گفت:

ما تلفات زیادی داریم، و من نمی دانم که چگونه فیفا و یوفا اطمینان حاصل نمی کنند بازیکنان هنگام سفر با تیم های ملی از امنیت بیشتری برخوردار باشند.

در مسئله ای به مهمی ویروس کرونا، فدراسیون ها باید کنترل بیشتری داشته باشند. من نه از اروگوئه بلکه از کسانی که این بازی ها را ترتیب می دهند عصبانی هستم. در طی همه گیری، آنها فقط باید بازی های رسمی را انجام دهند، نه بازی های دوستانه یا تدارکاتی.

بازیکنان اروگوئه ظاهراً یک آسادو یا کباب پز را بدون رعایت مقررات مربوط به فاصله اجتماعی یا ماسک زدن در کنار هم داشتند.

سرزو اما از فرم اتلتیکو در این فصل خوشحال بود.

ما در لحظه خوبی هستیم، اما مادرید و بارسا دو تیم عالی هستند و هر لحظه می توانند دوباره ظاهر شوند.

اتلتیگو در حال حاضر سوم است، با اختلاف دو امتیاز از رئال سوسیداد، صدرنشین لیگ، اما با توجه به شروع دیر هنگام خود، دو بازی کمتر انجام داده اند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید