|

رالف رانگنیک : مقابل یانگ بویز نه به اندازه کافی پرس داشتیم نه فعال بودیم

به گزارش فوتبال۷۲۴ در هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۲_۲۰۲۱ تیم منچستریونایتد با هدایت رالف رانگنیک در دیداری تشریفاتی به مصاف تیم یانگ بویز رفت که نتیجه این دیدار با تساوی ۱_۱ به پایان رسید.

تیم شیاطین سرخ قبلا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه یافته بودند و رانگنیک در این دیدار از جوانان تیم خودش بیشترین استفاده را کرده بود

رالف رانگنیک درباره بازی گفت 🔻

 

ما باید 2-0 یا 3-0 پیش می‌افتادیم، دو لحظه عالی از آماد و خوان ماتا داشتیم، اما آنها را کمی بی دقت مدیریت کردیم. در نیمه دوم فرصت سوم را داشتیم.
بعد از گلزنی یانگ بویز، ما نه به اندازه کافی بالا دفاع کردیم، نه به اندازه کافی فعال بودیم. می توانستیم دو یا سه گل هم دریافت کنیم. اگر نتیجه نهایی 3-3 یا 4-3 به نفع ما بود، هیچکس نمی توانست شکایت کند.

قبل از بازی، من کاملا متوجه شدم که با این لیست بازیکنان ممکن است بازی کمی گره بخورد – نه تنها از نظر تاکتیک ما، بلکه به عنوان یک تیم. نیم ساعت اول خیلی خوب کار‌کردیم. اما ما حتی در آن سی دقیقه چند خطا داشتیم.

 

رالف رانگنیک در ادامه گفت 🔻

چیزی که دوست نداشتم این بود که چطور گل خوردیم. ما در حمله و در منطقه تحت فشار آنها گل های زیادی میتوانستیم بخوریم و در گلی که خوردیم هم همین اتفاق افتاد.ما به راحتی می توانستیم این توپ را حمل کنیم. هر وقت توپ را به خط دوم یا سوم منطقه دفاعی آنها می انداختیم، همیشه خطرناک بودیم.

رانگنیک میگوید قبل از مسابقه این موارد را گفته بود🔻

من قبل از مسابقه این موضوع را به آنها گفته بودم، اما آنها همچنان در این شرایط اینگونه بازی کردند. آنها در 5 متری پاس می دهند و فقط منتظر توپ هستند، مثل یک دعوت بود که ما را پرس کنند
این یک آزمایش بود، من این کار را عمدا انجام دادم تا انرژی بازیکنان را برای بازی مقابل نوریچ ذخیره کنم.

رالف رانگنیک درباره ون‌بیساکا گفت 🔻

او در دو ناحیه دست و زانو احساس ناراحتی داشت. باید ببینیم تا شنبه چه اتفاقی برای او می افتد.

 

رانگنیک درباره شاو گفت 🔻

 

دیدن دوباره لوک شاو عالی بود. امیدوارم او بتواند در بازی مقابل نوریچ برای کسب یک جایگاه ثابت رقابت کند.

نوشته‌های مشابه