| |

پیولی عصبانی از داوری : آن گل یک خطای مشخص بود❗️

به گزارش فوتبال۷۲۴ استفانو پیولی ، سرمربی میلان در پی گل پورتو از داور بازی فلیکس برچ پس از باخت 1-0 در پرتغال گلایه کرد.

میلان در سه بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان سه شکست داشته است.

یک گل لوئیس دیاز هر سه امتیاز را در پورتو و ورزشگاه دو دراگائو باقی گذاشت ، اما بازیکنان میلان از برخورد طارمی با اسماعیل بناسر در لبه محوطه درست قبل از اینکه دیاس گل را به ثمر برساند ، شکایت کردند.

حتی استفانو پیولی نیز نمی تواند ناامیدی خود را پنهان کند.

قبل از ورود به تونل ، او توقف کرد تا با داور فلیکس برچ صحبت کند و به وضوح به او گفت:🔻

“این بد بود ، این اشتباه بود.”

 

گل پورتو ؟ قطعا یک اشتباه می تواند سرنوشت بازی را تعیین کند اما امشب عملکرد خوبی نداشتیم. حریف ما از هر نظر بهتر بود. بازی را خوب شروع نکردیم. در حفظ توپ و خلق موقعیت عملکرد خوبی نداشتیم. میلان تیمی رقابتی و متعادل است اما عملکرد ما خوب نبود. در این سطح وقتی در دفاع و حمله، دقیق و هوشیار نباشیم قطعا دچار مشکل می شوید. پورتو پیروز شد چون بهتر از ما بازی کرد.

 

پیولی درباره گروه گفت 🔻

 

باید به صعود از گروه ایمان داشته باشیم. متاسفانه شب بدی را برای اجرای چنین عملکرد ضعیفی انتخاب کردیم .ما باید به شکل دیگری بازی می کردیم. به غیر از لیورپول صدرنشین، دو تیم 4 امتیازی بالاتر از ما هستند. کار سختی داریم اما نباید اعتقاد خود را از دست بدهیم. باید راهمان را دنبال کنیم.

 

پیولی درباره اشتباهات تیمش گفت 🔻

 

لازم است بازی مقابل پورتو را بررسی کنم تا دلیل عدم هوشیاری و عدم دقت بازیکنان را متوجه شوم. قطعا در چنین دیدار مهمی باید با بیشترین تمرکز ممکن به میدان رفتیم. نمی خواهم داوری را بهانه کنم. باید روی مسائل دیگری تمرکز کنم

 

در این فصل ، روسونری در مواجه با داوران لیگ قهرمانان خوش شانس نیست. جونیت چاکر ، داور ترکیه ای یک ضربه پنالتی جنجالی دیرهنگام را برای اتلتیکو مادرید در ماه گذشته اعلام کرد که منجر به شکست 2-1 میلان شد.

روسونری باید در سه بازی بعدی مرحله گروهی پیروز شود تا امیدهای صعود خود را زنده نگه دارد.

آنها در 3 نوامبر میزبان پورتو در سن سیرو هستند تا در 24 نوامبر به دیدار اتلتیکو مادرید بروند.

آنها آخرین بازی مرحله گروهی را در خانه خود مقابل لیورپول در 7 دسامبر انجام می دهند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید