خرید میلان

تحلیل ترکیب فعلی میلان و بررسی خرید و فروش های احتمالی با توجه به لیست اروپایی

فوتبال724- مدیران میلان سخت در تلاش برای هرید چند ستاره و تقویت تیم هستند. تقریبا مشخص است که کالدارا، کاستیخو، دنیل مالدینی، کلمبو، برشیانینی و لازتیچ قرضی یا قطعی از روسونری جدا خواهند شد. برخی از این انتقالات تا امروز نهایی شده است. برای خریدها مالدینی و ماسارا مجبور هستند بر اساس الزامات یوفا بعضی فروش و خریدها را اجباری انجام دهتد.

میلان باید در لیست ۲۵ نفره برای لیگ قهرمانان اروپا ۴ حداقل بازیکن از آکادمی میلان و ۴ بازیکن از آکادمی دیگر باشگاههای ایتالیایی داشته باشد.
در حال حاضر، کالابریا، گابیا، پلیتزاری و پوبگا از آکادمی میلان هستند و میرانته، فلورنزی و تونالی از آکادمی ایتالیایی هستند. پس روسونری نیاز به یک بازیکن که پرورش داخل ایتالیا باشد نیاز دارد.

با این اوصاف نگهداشتن میرانته و پلیتزاری در فصل بعد الزامی است و قاعدتاً تاتاروشانو باید تیم را ترک کند یا از لیست اروپایی خارج شود.

از طرف دیگر پیولی اعتقادی به باکایوکو ندارد و این بازیکن به احتمال زیاد به چلسی پس فرستاده خواهد شد. با کم شدن تاتاروشانو و باکایوکو تر ترکیب میلان ۲۳ بازی باقی خواهند ماند.
منیان، پلیتزاری، میرانته، کالولو، توموری، کیائر، گابیا، کالابریا، فلورنزی، تئو، بالوتوره، تونالی، بن‌ناصر، پوبگا، کرونیچ، عدلی، دیاز، سالیمکرز، مسیاس، ربیچ، لیائو، ژیرو، اوریگی

با خرید احتمالی زیاش و دکتلار لیست ۲۵ نفره تکمیل میشود، ولی یک بازیکن پرورش ایتالیا در لیست کم است، محتمل است که بالوتوره فروخته می‌شود و با یک دفاع چپ از آکادمی های ایتالیا جایگزین می‌شود تا لیست اروپایی تکمیل شود.

یعنی در واقعیت روسونری اصلا جای خالی برای خرید هافبک وسط و دفاع وسط ندارد.

اگر قرار بر خرید هافبک وسط و دفاع وسط باشد باید دو نفر از لیست فوق کم بشوند، قاعدتا از بین دیاز و سالیمکرز و مسیاس دو نفر کم میشوند، یا یکنفر کم میشود و نفر دوم گابیا خواهد بود که در این صورت حتما باید کریستانته یا بازیکن دیگری که سابقه بازی برای پریماورا میلان را دارد جذب بشود.

با توجه به وضعیت بودجه و لیست اروپایی احتمالا خرید هافبک وسط موکول میشود به بعد از تمرینات پیش فصل تا پیولی بازیکنان فعلی را محک بزند، اگر پوبگا نظرش را جلب کند ممکن است هافبک وسط نخرند و با پوبگا و کرونیچ و عدلی به عنوان ذخیره های بن ناصر و تونالی فصل را آغاز کنند.

در مورد دفاع وسط، خرید تانگانگا با گزینه خارجی دیگری باعث میشود قرارداد براهیم دیاز فسخ شود و به رئال مادرید عودت داده شود، یا از بین سالیمکرز و مسیاس یکنفر فروخته شود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید