رانگنیک و آخرین کنفرانس مطبوعاتی در سمت سرمربی منچستریونایتد

به گزارش فوتبال۷۲۴ فصل برای منچستریونایتد در لیگ برتر به ایستگاه آخر رسیده و آخرین بازی برای رانگنیک به عنوان مربی امروز انجام می‌شود

رالف رانگنیک قبل از بازی گفت 🔻

رانگنیک درباره گفتگو با تن‌هاخ:

«ما از طریق واتس اپ با او در تماس بودیم. امیدوارم در آخر هفته یا حداکثر صبح دوشنبه فرصت ملاقات و گفتگوی حضوری داشته باشیم.»

بزرگترین ناامیدی رانگنیک در یونایتد چه بود؟🔻

«ما مدت زیادی است که در کنفرانس های مطبوعاتی اخیر درباره این موضوع صحبت کرده ایم.
فکر می کنم قبل از باخت مقابل اتلتیکو، اعتماد به نفس و انرژی خود را از دست دادیم. تا اینجا تیم باثبات بود، در دفاع خیلی اعتماد به نفس بیشتری داشتیم. و پس از اتلتیکو، به سادگی نتوانستیم به فرم قبلی خود برگردیم. همه مشکلات مربوط به اعتماد به نفس، روحیه تیمی و انسجام است. این بزرگترین ناامیدی من است که نتوانستیم آن روحیه تیمی را ایجاد کنیم.”

آیا او به آینده ای درخشان برای یونایتد مطمئن است: رانگنیک گفت🔻

«هنوز قویاً معتقدم که هسته ای از بازیکنان در یونایتد وجود دارد که به اندازه کافی خوب هستند تا برای این باشگاه بازی کنند. امیدوارم فصل بعد هم اینجا بمانند. اگر بازیکنان مناسب، بازیکنان با شخصیت مناسب را بیاوریم، مطمئن هستم که می توانیم این باشگاه را به اوج برگردانیم. شاید نه یک پنجره نقل و انتقالات، بلکه دو یا سه پنجره.”

درباره آینده رانگنیک در باشگاه:🔻

«ما در این مورد مفصل صحبت کردیم، در مورد اینکه چگونه می توانم مفید باشم. فکر می‌کنم ما در هوفنهایم، سالزبورگ و لایپزیگ نشان دادیم که چگونه می‌توانید بازیکنان را پیدا کنید، توسعه دهید و بفروشیم.”

آیا جوانان مقابل کریستال پالاس بازی خواهند کرد: رانگنیک 🔻

«متاسفانه الخاندرو [گارناچو] در چند روز اخیر بیمار بوده است. امروز او به میادین بازگشت اما مطمئن نیست که از نظر بدنی برای بازی آماده است.
«باز هم چند بازیکن غایب داریم و حضور چند نفر زیر سوال است.
حضور چند بازیکن در دیدار روز یکشنبه همچنان زیر سوال است. همسر لوک شاو امروز دومین فرزند خود را به دنیا آورد، باید منتظر ماند و دید.
در تمرین امروز ما دو بازیکن داشتیم که زودتر تمرین را ترک کردند، آنها به دلیل مشکلات نتوانستند تمرین را تمام کنند – آنها جیدون سانچو و فیل جونز بودند. باید تا تمرین فردا صبر کنیم.”

رانگنیک درباره پایان فصل 🔻

من هنوز مطمئن هستیم که ترکیب اصلی قدرتمندی خواهیم داشت و فصل را با قدرت بیشتری به پایان خواهیم رساند.
بازیکنان مثبت هستند و می خواهند همه چیز را درست کنند. و من مطمئن هستم که آنها ترجیح می دهند در لیگ اروپا بازی کنند تا در لیگ کنفرانس.

رانگنیک درباره لیگ اروپا 🔻

می بینیم که آینتراخت فرانکفورت که در نیمه آخر بوندسلیگا است، چگونه در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید