رسمی : منچستریونایتد جدایی توافقی سولسشر را در بیانیه‌ای تایید کرد

به گزارش فوتبال۷۲۴ منچستریونایتد جدایی اوله گونار سولسشر سرمربی این تیم را پس از شکست روز شنبه مقابل واتفورد در لیگ برتر تایید کرد.

فشارها در طول فصل روی سولسشر بیشتر شده است، اما باخت 4-1 در ویکاریج رود – پنجمین شکست آنها در هفت بازی لیگ – آخرین شکست را ثبت کرد.

گفته می شود که آینده مهاجم سابق در یک جلسه طولانی هیئت مدیره بعد از بازی قبل از اینکه توافق متقابل بر سر خروج او حاصل شود و مایکل کریک به طور موقت مسئولیت آن را برعهده گرفت، تعیین شد.

در بیانیه باشگاه که روز یکشنبه منتشر شد، آمده است:

 

“منچستریونایتد اعلام می کند که اوله گونار سولسشر از سمت خود به عنوان سرمربی کنار رفته است.
اوله همیشه یک اسطوره در منچستریونایتد خواهد بود و با کمال تاسف به این تصمیم سخت رسیدیم.

در حالی که چند هفته گذشته ناامید کننده بوده است، آنها نباید تمام کارهایی که او در طول سه سال گذشته برای بازسازی انجام داده است را پنهان کنند. او پایه های موفقیت بلندمدت تیم را ساخته است

اوله با صمیمانه‌ترین تشکر برای تلاش‌های خستگی‌ناپذیرش به‌عنوان مدیر و بهترین آرزوها برای آینده را ترک می‌کند. جایگاه او در تاریخ باشگاه همیشه امن خواهد بود، نه فقط به خاطر داستانش به‌عنوان یک بازیکن، بلکه به‌عنوان یک مرد بزرگ و یک مدیر. او برای همیشه به اولدترافورد به عنوان بخشی از خانواده منچستریونایتد خوش آمد خواهد گفت.

مایکل کریک اکنون هدایت تیم را برای بازی های آینده بر عهده خواهد گرفت، در حالی که باشگاه به دنبال انتخاب یک سرمربی موقت تا پایان فصل است.

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید