| |

زیدان در کنفرانس خبری : ما احترام زیادی برای آتلانتا قائل هستیم.ما سخت کار میکنیم و راه زیادی در پیش داریم

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم رئال‌مادرید و اتلتیک بیلبایو به مصاف یکدیگر می‌روند

زیدان در کنفرانس خبری قبل از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

“ما در داخل رختکن اتحاد خوبی داریم. ما با هم کار می کنیم. همه آنها برای کمک به یکدیگر اینجا هستند.”

زیدان درباره لیگ‌قهرمانان اروپا و آتلانتا گفت

“آتالانتا؟ ما احترام زیادی برای آنها قائلم ، اما مسابقه در ماه فوریه برگزار می شود. آنچه برای ما مهم است بازی امروز است.”
“ما هر روز سخت کار می کنیم. ما می خواهیم به کارهایی که اخیراً انجام داده ایم ادامه دهیم و همه به عنوان یک تیم ظاهر می شویم.”

او درباره پیروزی در دربی مادرید گفت

“ما در دربی چیزی نبردیم ، این فقط سه امتیاز است و امروز هم سه امتیاز داریم. بازی امروز مهم است ، ما می خواهیم پویایی خود را ادامه دهیم.”

زیدان درباره فشردگی فصل گفت

“ما دشواری این فصل را می دانیم ، باید همیشه بهترین باشیم و برای رسیدن به این هدف باید هر روز تلاش کنیم و به آنچه می توانیم ارائه دهیم ایمان داشته باشیم ، باید ادامه دهیم.”

وی درباره مارسلو افزود

“تغییرات؟ به هر مسابقه بستگی دارد. در مسابقاتی که به تغییرات نیاز داریم ، در سایر مسابقات چنین نیست. انجام 5 تعویض خوب است.”

زیدان درباره ایسکو گفت

“ایسکو؟ او بازیکن مهمی خواهد بود ، حتی اگر این اواخر زیاد بازی نکرده باشد. من برای بازیکنانم متاسفم زیرا آنها را بسیار دوست دارم و هرگز آنچه را که با آنها بدست اورده‌ام فراموش نخواهم کرد. او باید کار کند و قوی باشد تا فرصتی دیگر بدست آورد.”
بازیکنان همیشه می خواهند بیشتر بازی کنند ، اما گاهی اوقات با مشکلاتی روبرو می شوند و گاهی اوقات ما به راحتی برنده نمی شویم. حریف کوچکی وجود ندارد ، ما همیشه می خواهیم برنده شویم.”

او درباره سوال “برنده شدن در لیگ یا لیگ قهرمانان گفت

مهمترین چیز این است که هر روز کار کنیم. بازیکنان می دانند که هر لحظه مهم است. روز به روز کار کردن کلید کارهایی است که ما در مسابقات انجام خواهیم داد.”من خوش شانس هستم که در این باشگاه هستم. بازیکنان فوق العاده ای دارم. ما هر روز آماده می شویم و به کار خود ادامه می دهیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید