راکیتیچ بارسلونا
| | | | | | |

راکیتیچ از بارسلونا جایی نمی رود، منتظر هم بازی شدن با لاوتارو مارتینز در نیوکمپ است

فوتبال724– هافبک بارسلونا و هدف باشگاه های سری آ، ایوان راکیتیچ می خواهد ببیند که تابستان امسال لاوتارو مارتینز به وی در کاتالونیا ملحق شود.

بنا بر گزارش ها، ملی پوش کرواسی توسط میلان، اینتر و یوونتوس مورد هدف قرار گرفته است. اما وی ادعا می کند که تابستان امسال در ورود احتمالی لاوتارو مارتینز به نیوکمپ به عنوان بخشی از قرارداد عمل نخواهد کرد.

وی به کادنا کوپ گفت:

من همیشه هدف این را دارم که بهترین بازیکنان را در تیمم داشته باشم و لاوتارو بالاترین سطح را دارد. من خوشحال می شوم اگر او به ما بپیوندد، اما من نمی توانم چیز دیگری بگویم. این شخصاً به من مربوط نمی شود. من نقشی در این ندارم.

این بازیکن 32 ساله امسال تلاش کرده است تا جایی در ترکیب ثابت بلوگرانا پیدا کند و قرارداد وی در ژوئن 2021 منقضی می شود، اما این هافبک کروات از دیدن نام خود در شایعات ترک این باشگاه آشفته نمی شود.

راکیتیچ در مورد شایعات ترک بارسلونا گفت:

[رئیس جوزپ ماریا] بارتومئو با من تماس نگرفته است، اما او می تواند هر لحظه این کار را انجام دهد. من ذهنیت منفی ندارم.

من عادت کرده ام که نام خود را با شایعات نقل و انتقالات مرتبط ببینم یا در لیست بازیکنانی که باشگاه را ترک می کنند درج شده باشد. فقط می توانم بگویم که من از ادامه تمرینات و پوشیدن دوباره پیراهن بارسلونا خوشحال شدم.

وی گفت:

همه ما می خواستیم به جای اینکه توپ را به دیواره بکوبیم، بدویم و توپ را به یکدیگر پاس دهیم. آنچه من می خواهم، کسب عناوین متعدد است.

دخترم از من سؤال كرد كه چه وقت جام دیگری در خانه خواهیم داشت. جواب دادم به زودی دو مورد دیگر نیز وجود خواهد داشت.

آنچه اکنون می خواهم، این است که درباره بارسلونا فکر کنم. هرکسی که مرا بشناسد از دلبستگی من به اسپانیا آگاه است. ما دیر یا زود به زندگی در سویل باز خواهیم گشت، زیرا همسرم می خواهد بیشتر اوقات خانواده خود را ببیند، اما ما در بارسلونا هم خوب هستیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید