|

سرمربی شاختار تساوی مقابل قهرمان سری‌آ در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱/۲۲ را نتیجه قابل قبولی می‌داند

به گزارش فوتبال۷۲۴ روبرتو دی زربی سرمربی شاختار معتقد است تساوی 0-0 شاختار دونتسک با اینتر یک نتیجه معتبر در لیگ قهرمانان است و هر دو تیم می توانستند امتیازات کامل را بگیرند.

هر دوی این تیم ها بازی های ابتدایی خود را در گروه از دست دادند و همچنان منتظر اولین گل های خود هستند ، چرا که در کیف بازی بدون گل به پایان رسید.

در حالی که میزبان بر نیمه دوم تسلط داشت و بیشتر آن را جلو برد ، ضربه ای هم به تیر افقی آنها برخورد کرد تا نیکولی بارلا نتواند گلی بزند ، همچنین آندری پیاتوف ، دروازه بان کهنه کار دو سیو تعیین کننده روی توکو کوریا و استفان د وریج انجام داد.

بهترین فرصت گلزنی شاختار ضربه پدرینیو بود که به طور معجزه آسایی توسط تکل میلان اشکرینیار مهار شد ، اما آنها لاسینا ترائوره ​​، بهترین گلزن را به دلیل مصدومیت شدید زانو پس از 10 دقیقه از دست دادند.

دی زربی در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت🔻

 

“مصدومیت ترائوره ​​بدشانسی بود. این یک بازی عالی فوتبال بود ، داور خوب کار کرد. “این یک مصدومیت جدی است ، ما هنوز نمی دانیم چقدر بد است. این بسیار ناراحت کننده است ، اما او 20 ساله است و تمام آینده خود را در پیش دارد.”پدرینیو به خوبی یک مهاجم وسط بازی کرد ، مانند تته. شاید با تراوره برنده می شدیم ، شاید باخته بودیم. این بیشتر در سطح شخصی غم انگیز است تا سطح مربی.

دی زربی دیروز گفته بود که اینتر از نظر ذهنی قوی تر از فصل گذشته تحت هدایت آنتونیو کونته بود 🔻

 

“نه ، من هم همین را باور دارم ، آنها تیم بزرگی هستند و از ما قوی تر هستند. بعضی اوقات ما کنترل کامل بازی را داشتیم ، اما اینتر همیشه مشکلاتی را برای ما ایجاد می کرد و این قدرت آنها را نشان می داد. آنها همچنین کوریا و الکسیس سانچز را که ویژگی های متفاوتی با لاوتارو مارتینز و ادین ژکو دارند نداشتندهر دو تیم موقعیت های گلزنی بسیار خوبی داشتند و می توانستند بازی را ببرند. من بلوف نمی زدم ، یک امتیاز مقابل اینتر یک نتیجه معتبر است. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید