دیاباته
|

سند جعلی پرداخت مطالبات دیاباته و میلیچ

فوتبال724– در پاسخ به اطلاعیه هفته گذشته باشگاه استقلال مبنی بر پرداخت مطالبات هروه میلیچ و شیخ دیاباته از سوی یک هوادار، این دو بازیکن این خبر را تکذیب کردند!

پس از اعلام خبر پرداخت مطالبات این دو بازیکن، هر دو این خبر را تکذیب کردند و اظهار کردند که مطالبات خود را دریافت نکرده اند. و در ادامه در طی روزهای اخیر سندی منتشر شد مبنی بر انتقال پول به این دو بازیکن، که به گفته میلیچ این سند جعلی است.

به این منظور میلیچ در مصاحبه با تسنیم گفت:

باشگاه برای من سندی فرستاد که پولم پرداخت شده اما با بررسی این سند مشخص شد که جعلی و قلابی است.

پس از بررسی این سند، متوجه غلط های املایی شدیم اعم از واژه business day که نوشته شده business day’s و یا به جای واژه receiver نوشته شده resiver… که گفته های میلیچ را تأیید می کند.

همچنین باشگاه در طی اطلاعیه ی دیگری از این هوادار تشکر کرده بود. این هوادار سابقه ای مشخص دارد و در گذشته نیز ادعا های دروغینی داشته است. این فرد در خارج از کشور زندگی می کند و به خوانندگی مشغول است. حال چنین سوالاتی مطرح می شود که جعل این سند از جانب چه کسی بود؟آیا پولی پرداخت شده است؟ و اگر شده این پول کجاست؟! و اگر پولی در کار نیست چه کسی پاسخگوی اعتماد هواداران و اعتمادی که به این فرد شده است می باشد؟ در آینده به این خبر بیشتر خواهیم پرداخت….

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید