| | |

شوچنکو: میلان همیشه در قلب من است

اسطوره میلان گفت که همچنان با هم تیمی های سابق خود در میلان در ارتباط است.

ملی پوش پیشین اوکراین دو دوره مختلف در میلان را به عنوان بازیکن یکی 1999 تا 2006 و دیگری فصل ۰۹-۲۰۰۸ به صورت قرضی از چلسی سپری نمود. کاپونانیره (لقب آقای گل سری آ) پیشین و مربی حال حاضر اوکراین، پیش از این و زمانی که آینده مارکو جامپائولو در میلان مشخص نبود، به عنوان یکی از گزینه های مربیگری به روسونری لینک شده بود.

هر چند در ادامه استفانو پیولی جایگزین جامپائولو شد، اما شوای 43 ساله اعلام نمود میلان هنوز در قلبش جای دارد. او در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت:

من با پائولو مالدینی، آندرا پیرلو و الساندرو کاستاکورتا صحبت می کنم. همچنین بوبو ویری. او بسیار با مزه و شوخ طبع است. من همچنین در اینستاگرام نیز او را فالو کرده ام. میلان همیشه در قلب من است، مانند دوستانم.

شوچنکو در سال 2012 و در دیناموکیف، همان باشگاهی که فوتبالش را در آن و در سال 1994 آغاز کرده بود، بازنشسته شد. به یادماندنی ترین دوران شوچنکو در فوتبال با میلان بود. جایی که وی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و کوپا ایتالیا در فصل ۰۳-۲۰۰۲ و قهرمان لیگ ایتالیا در فصل ۰۴-۲۰۰۳ شد. این مهاجم دو بار هم به عنوان آقای گلی سری آ دست یافت، یکی در فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ و دیگری در فصل ۰۴-۲۰۰۳ .همچنین 175 گل در 322 بازی در همه رقابت ها برای روسونری به ثمر رساند.

سری آ به دلیل شیوع کرونا ویروس تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در آمده است، اما شوا پایتخت مد اروپا را به قوی ماندن در این شرایط سخت تشویق نمود. وی گفت:

میلان قلب بزرگی دارد. همچنین بیمارستان هایی عالی دارد. این را به تجربه می دانم. پزشکان و پرستارانی عالی، شایسته و سخت کوش. هنگامی که آنان در بحران هستند، سخت تر کار خواهند کرد. ایتالیا از پس آن بر می آید. ایتالیا خانه دوم من است. من نمی خواهم که آن را بین هواداران اینتر، میلان و یوونتوس تقسیم کنیم. همان طور که دوست ندارم شهر میلان را بین هواداران روسونری و نراتزوری تقسیم کنیم.

وی در ادامه افزود:

آنان همیشه با من به خوبی رفتار کرده اند. تردیدی ندارم که این بحران خواهد گذشت. ایتالیا فقط بهای این را که نخستین کشور اروپایی است که با این وضعیت اورژانسی مواجه شده است، می پردازد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید