صحبتهای سر الکس فرگوسن در پادکست منچستریونایتد در مورد بازگشت کریستیانو رونالدو

به گزارش فوتبال۷۲۴ سرالکس فرگوسن سرمربی افسانه ای منچستریونایتد در پادکست مربوط به این تیم درباره بازگشت شاگرد خودش رونالدو صحبت کرد

سر الکس فرگوسن با اشتیاق فریاد زد:

“فوق العاده است.” “شما خود آن روز را دیدید – همه چیز شبیه این بود که چگونه سزار پس از پیروزی وارد رم شد. آمدم ، دیدم . شگفت انگیز بود.

می دانید ، این برای هر کسی که طرفدار یونایتد است باور نکردنی است. ما می توانستیم یک میلیون نفر را در ورزشگاه جذب کنیم. این یک رویداد بزرگ است. وقتی او هنوز پسر بچه ای بود ، روند یادگیری او بسیار بسیار سریع بود.

سر الکس فرگوسن در ادامه گفت :

 

بسیاری از مردم می گفتند که او پیشرو است و حقیقتی در این مورد وجود داشت ، اما علاوه بر این ، او به طرف مدافعان دوید ، می خواست آنها را شکست دهد ، فقط باید برای انجام این کار از او الهام گرفت و تماشا کرد که چگونه با رقص از کنار آنها عبور می کند. او با سرعتی باورنکردنی وارد بازی شد. فکر می کنم او فوتبال را خیلی زود آموخت زیرا با این میل بزرگ به دنیا آمده بود.

او خود را فدا کرد تا بهترین باشد. به یاد دارم که شنبه باید با آرسنال بازی می کردیم و باران در کارینگتون باران می بارید. من به او گفتم ، و شما می دانید که او همیشه بعد از تمرین تمرین می کرد ، من گفتم: “بیا زیر سقف. فردا بازی داریم و بیرون خیلی بارانی است. زمین خیلی نرم است. ” وارد دفتر شدم ، از پنجره به بیرون نگاه کردم ، و او چه کرد؟ او برای تمرین روی چمن مصنوعی رفت! نمی توانستم چیزی به او بگویم. او بر من چیره شد.

سر الکس فرگوسن درباره انتقال رونالدو به مادرید گفت :

 

او رویای رسیدن به رئال مادرید را داشت. برام مهم نبود ، این پسر برای ما 6 سال فوق العاده داشت. ما او را بلافاصله پس از تولد 18 سالگی به اینجا آوردیم و 6 سال بازی او را تماشا کردیم. فکر می کنم برای ما خوب بود که از قبل درباره رفتن او مطلع بودیم و این به من فرصتی داد تا جایگزینی برای او پیدا کنم. ما آنتونیو والنسیا را گرفتیم و او فوق العاده بود بنابراین ما بسیار خوش شانس بودیم.

من می دانستم کریستیانو چقدر بازیکن فوتبالی خوبی خواهد بود. هیچ شکی در این باره وجود نداشت. من میدانستم. و او در قالب انتقال به رئال مادرید رسید. اگر بخواهیم صادقانه بگویم ، رئال باشگاهی است که سالها بازیکنان درجه یک تولید کرده است و بارها و بارها قهرمان جام ملت های اروپا شده است ، . شما باید به آنها حق بدهید ، رئال در سطحی است که هر بازیکن بزرگی دوست دارد در آن باشد. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید