| |

فرانکی دی‌ یونگ : بارسلونا نیاز به تغییرات اساسی دارد

به گزارش فوتبال۷۲۴ فرانک دی‌ یونگ هافبک مستعد تیم بارسلونا بعد از باخت عجیب مقابل بایرن‌مونیخ می‌گوید ایرادات تیم از بازیکنان نیست و به صورت غیر‌مستقیم مدیریت را مقصر این باخت می‌داند.

او گفت:

فکر می کنم بازی نشان داد که ما در تیم مان مشکلات بسیاری داریم و می دانیم که باید تغییرات زیادی انجام دهیم. قبول این نتیجه برای طرفداران سخت است، برای آن ها هم متأسفم. به نظر من باید تغییرات زیادی انجام شود. باور داشتیم که می توانیم بایرن را شکست بدهیم. ظرف 15-20 دقیقه ابتدایی آن ها گلی زود هنگام زدند که ما پاسخ آن را دادیم و یکی دو موقعیت خوب داشتیم، به همین جهت باور داشتیم که می توانیم. این در ابتدای مسابقه مشهود بود. اما آن ها خیلی بهتر از ما بودند. فکر نمی کنم این به توانایی ما مرتبط باشد بلکه به جدیت و تلاش بیشتر آن ها بر می گشت و ما باید این مسائل را تغییر بدهیم. طبیعتا بسیار ناراحت کننده است.نه فقط برای من، بلکه کل باشگاه چون این باشگاه به کسب جام عادت دارد. این بزرگ ترین باشگاه جهان است، بنابراین ما باید به مراتب بهتر از امشب کار کنیم.

چه تیمی می تواند سد راه بایرن مونیخ شود؟

به نظرم منچسترسیتی هم تیم خیلی خوبی است. لیون هم خوب است. اما این موضوع در حال حاضر چندان برای من اهمیت ندارد. متأسفم ولی آن ها امشب واقعا خوب بودند و به شایستگی برنده شدند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید